Gå til innhold

Hvis kjæresten din er ute og reiser............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis kjæresten din er ute og reiser, kjøper han med seg noe til deg..? Forventer du det, og gjør du det samme til han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender han kjøper noe, men jeg forventer det ikke.

Skrevet

Forventer det virkelig ikke, og han kjøper heller ikke noe spesielt, bare en liten ting eller noe. Men jeg sier også til han at han ikke skal tenke på det, så det er helt topp :)

Skrevet

Han har gjort de gangene han har reist utenlands, men jeg har ikke forventet det. Selv har jeg faktisk ikke vært i utlandet mens han har vært hjemme, og jeg har ikke pleid å kjøpe noe når jeg er på reisefot innenlands. I så fall ville det blitt dyre reiser, ettersom det har skjedd så ofte det siste året.

Skrevet (endret)

Jeg har alltid en vane å gjøre dette, har vokst opp at dersom foreldre reiste, fikk vi alltid noe ekstra og har fortsettet med dette selv. Det er liksom å gjøre noe fint for den som ikke fikk reise (selv om det handler kanskje jobbreise) :)

Han har nok lært dette fra meg. Vi reiser ikke så ofte alene til utlandet, og han reiser nok sjeldenere alene enn meg (jeg reiser alene hjem av og til), men sist han reiste fikk jeg heeeelt nydelige ørepynt! :nigo:

Jeg forventer ikke noe, men jeg har ingenting imot litt ekstra oppmerksomhet ;)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Det har hendt, men som regel ikke. Venter ikke noe heller. Hvis jeg selv reiser, så er det minsten som blir prioritert hvis jeg kjøper noe.

Skrevet

Her er det samboeren som reiser mest. Han pleier ikke å ta med noe hjem til meg, med unntak av den gangen han var 14 dager i Amerika - da fikk jeg gave. De få gangene jeg er på tur kjøper jeg noe lite til ungene.

Gjest Gjest_Rosa_*
Skrevet

Jeg forventer at kjæresten min kjøper en liten gave og noe på taxfree hvis han reiser utenlands,og hvis jeg reiser må jeg alltid kjøpe røyk*sukk*

jeg pleier å kjøpe med godteri til bestevenninna også,det er koselig

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Kjæresten min har hatt reisejobb i 2,5 år, og de første turene kjøpte han alt fra en liten ting til dyrt undertøy og parfyme.. Men siden han har mange reiser og da gjerne med noen få uker, gjerne dagers mellomrom, fant vi ut at han ikke trenger å kjøpe noe på hver eneste tur.. Men enkelte ganger kommer han hjem med noe som han vet jeg setter pris på å få..

Når jeg er ute å reiser på småturer hjem og en og annen helgetur til utlandet ser ejg om jeg finner noe til min kjære, men er ikke alltid jeg har med meg noe..

Er flink til å vise han hvor mye han betyr for meg ellers i hverdagen, så dukker gjerne opp en liten ting til han hvis han har vært spesielt "flink" til noe en dag :)

Skrevet

Eneste gangen jeg har fått noe, va da han hadde vært nesten tre uker i Thailand. Han har jo vært på en del mindre reiser på ca. fem dager, i sammenheng med jobb og fjelltur, men da har jeg ikke fått gave. :) Ikke har jeg forventet det heller.

Skrevet

Han har vanligvis med noe hjem til meg hvis han har vært utenlands, men det er ikke noe jeg forventer. Jeg blir veldig glad hvis han har med noe da:)

Skrevet
Han har vanligvis med noe hjem til meg hvis han har vært utenlands, men det er ikke noe jeg forventer. Jeg blir veldig glad hvis han har med noe da:)

Samme her

Skrevet

Han pleier å kjøpe med noe, tror egentlig han har gjort det hver gang. Ikke noe store greier, men en liten gave bare. Datteren min får også noe hver gang, gjerne litt større gave enn meg :- )

Jeg pleier egentlig å kjøpe masse småtteri til han, samme til datteren min. Hun får som oftest parfyme fra tax-free også. Det får han av og til også når jeg tenker meg om.

Gjest Catwoman
Skrevet

Mannen min er så mye ute og reiser, at han kan ikke kjøpe med seg noe hele tiden, dessuten er han ofte på steder hvor det ikke er noe å kjøpe. hehe

Men han kjøper faktisk ganske ofte med noe til meg likevel, når han har mulighet. Alt fra klær, smykker, vesker, parfyme etc.

Det er overhodet ikke noe jeg forventer, jeg blir ikke skuffet hvis han ikke har med noe. Og han kjøper ikke fordi han tror jeg forventer det heller, han rett og slett bare liker å kjøpe gaver - så da er det koselig å få og :)

Skrevet

Jeg kjøper veldig ofte med noe til ham når jeg er ute og reiser. Han kjøper aldri noe med til meg. Han vet ikke hva han skal kjøpe med, og jeg tror ærlig talt at han som regel bare glemmer det fullstendig. Sånn er det bare :biggrin:

(Jeg må også nevne at jeg tror noen ganger at han later som om han er glad for å få gaver jeg har kjøpt med til ham, men som han egentlig ikke bryr seg en døyt om. Antakeligvis er det sånn at den som ønsker seg gaver er den som husker på den andre og kjøper gaver, mens den som synes gaver er fullstendig unødvendig glemmer det, og får alt mulig tull fra den andre hihi.) :hjerte::legrine:

Skrevet

Gaver som får samboeren min til å stråle av glede, er m&ms og baileys eller dooleys fra taxfreen :) Upersonlige pliktgaver er bare bortkastet etter min mening :)

Skrevet

Jeg forventer absolutt ikke noe, men i går fikk jeg melding fra min reisende kjæreste hvor han lurte på hva jeg ville ha :fnise:

Skrevet

Jeg kjøper med noe fra Tax-Free-butikken, alt fra godis og alkohol, til parfyme, bare det er noe han vil ha. Han er på første tur alene nå, så jeg aner ikke, men forventer ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...