Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter ny telefon - den bør helst ha bra kamera. Nå har jeg SE 800i, eller hva den heter, med 3.1 megapixler. Veldig fin i dagslys, men innendørs og på kveldstid blir ikke bildene så bra. Ser at SE er ute med en ny kameratelefon, C 905 - er den noen som har testet denne? Er det ellers noen nye og gode kameratelefoner på markedet? Blir glad for tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SE C905 er et kamera med telefon, og ikke omvendt.. :)

Skrevet

Hva er forskjellen, egentlig? Uansett, så lenge man kan ringe med den og sende sms/mms, er den telefon nok for meg :)

Skrevet (endret)

Esato: SE C905

Jeg pleier gjerne å se på "reviews", men også hva brukerne sier om mobilen:

SE C905 Review

Selv har jeg en mobil uten kamera, og bruker alle funksjonene på den.

Endret av Pascale
Skrevet

Takk for svar! Reviews-linken funka ikke, men skal lete etter den.

Er det virkelig ingen som har erfaring med noen av de nye kameratelefonene ...? *håper*

Skrevet

Jeg har nettopp mottatt min nye LG Renoir KC910, og foreløpig er jeg storfornøyd! Kameraet ser så langt ut til å være kjempebra (8mp, mulighet for både auto- ansikts- og manuell fokus, smilefunkjson og mange andre smarte innstillinger) og i tillegg er telefonen aldeles nydelig. Har ikke satt emg helt inn i den enda, men jeg er altså foreløpig storfornøyd! :D

http://www.mobilfakta.no/lg/lgmob/kc910-renoir.html

Skrevet

Tusen takk for tips! LG er helt ukjent for meg, men den ser veldig fin ut. Skal vurderes nøye :)

Skrevet

Det er da bare hyggelig! Jeg har heller ikke hatt særlig mye med LG å gjøre tidligere, men da den var absolutt nydelig og se på, og i tillegg hadde fått masse bra tilbakemeldinger tok jeg sjansen :)

Oppdater oss på hva du velger, forresten ;)

Skrevet

Jeg har SE c905 og er fornøyd.

Den er litt treg på avtrekkern, men det har alle kameratelefonene jeg har vært borti vært. Ellers blir bildene veldig bra.

Hovedgrunnen til at jeg valgte den var bra kamera og greit med plass til musikk.

Skrevet

Jeg har Nokia N82, og er veldig fornøyd. 5.0 megapiksler. Var på festival i sommer, og tok masse flotte bilder. Den har god blitz, så bilder i mørket blir også bra. Slo av alle lysene får å teste, og stua ble lys som bare det! Nokia og andre produsenter har sikkert kommet med "bedre" telefoner, siden jeg kjøpte min, men den er enda en ganske ny telefon. Også skal det jo sies at en kameratelefon ikke blir like bra som et godt kamera uansett produsent. Ikke enda, i hvert fall. ;)

Skrevet
Jeg har Nokia N82, og er veldig fornøyd. 5.0 megapiksler. Var på festival i sommer, og tok masse flotte bilder. Den har god blitz, så bilder i mørket blir også bra. Slo av alle lysene får å teste, og stua ble lys som bare det! Nokia og andre produsenter har sikkert kommet med "bedre" telefoner, siden jeg kjøpte min, men den er enda en ganske ny telefon. Også skal det jo sies at en kameratelefon ikke blir like bra som et godt kamera uansett produsent. Ikke enda, i hvert fall. ;)

Tror faktisk ikke at de har kommet med noen bedre enda. Den nyeste til Nokia kommer litt svakere ut når det gjelder kamerafunksjon. Det er særlig pga at N82 har skikkelig blitz og ikke bare et lys som forsterker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...