Cata Skrevet 12. desember 2008 #1 Del Skrevet 12. desember 2008 Har i noen år nå brukt VG nett sin løsning for å ha backup av de digitale bildene et helt annet sted enn hjemme, dersom noe skulle skje. Nå varsler imidlertid VG nett at de vil begynne å ta betalt for tjenesten (det har vært gratis til nå). Det er i og for seg greit nok - de skal bare ha 15 kr måneden, men skal jeg først betale så kunne jeg egentlig tenkt meg å ha et mer "nøytralt" sted for å si det slik. Noen som har tips om steder som er OK til ekstern billedlagring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 14. desember 2008 #2 Del Skrevet 14. desember 2008 Har i noen år nå brukt VG nett sin løsning for å ha backup av de digitale bildene et helt annet sted enn hjemme, dersom noe skulle skje. Nå varsler imidlertid VG nett at de vil begynne å ta betalt for tjenesten (det har vært gratis til nå). Det er i og for seg greit nok - de skal bare ha 15 kr måneden, men skal jeg først betale så kunne jeg egentlig tenkt meg å ha et mer "nøytralt" sted for å si det slik. Noen som har tips om steder som er OK til ekstern billedlagring? Hei. Jeg bruker steekr for online-lagring. Der kan du lagre opptil en gigabyte gratis: http://www.steekr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2008 Takk, skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Annie* Skrevet 16. desember 2008 #4 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg bruker Flickr. Det koster penger for ubegrenset volum - men absolutt verdt det synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garm Skrevet 16. desember 2008 #5 Del Skrevet 16. desember 2008 Har i noen år nå brukt VG nett sin løsning for å ha backup av de digitale bildene et helt annet sted enn hjemme, dersom noe skulle skje. Nå varsler imidlertid VG nett at de vil begynne å ta betalt for tjenesten (det har vært gratis til nå). Det er i og for seg greit nok - de skal bare ha 15 kr måneden, men skal jeg først betale så kunne jeg egentlig tenkt meg å ha et mer "nøytralt" sted for å si det slik. Noen som har tips om steder som er OK til ekstern billedlagring? Vel google har jo flere løsninger som er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå