Gå til innhold

Old El Paso Crispy Chicken Kit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den god? Blir kyllingen så crispy som reklamen tilsier..? Har en pakke i skapet som jeg tenkte å lage til middag nemlig.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - den falt veldig i smak hos oss.

Skrevet

Får gi den en sjanse da! :)

Skrevet

Den ble krispy ja. Men, hos oss falt den ikke helt i smak. Vet ikke helt hva som var "feil".

Gjest TheButterfly
Skrevet

Å herregud å godt.

Vi fikk nærbutikken til å ta det inn i sortimentet etter de hadde fått det ved en feil en gang.

Butikkmannen ropte til samboer da han kom inn i butikken:

"Nå har vi endelig fått inn Crispy Chicken til deg!!!"

:fnise:

Gjest Gjest_sLeePy_*
Skrevet

Den synes vi er veldig god, så den er det verdt å prøve :)

Skrevet

Hvor mange personer holder en pakke til?

Gjest TheButterfly
Skrevet
Hvor mange personer holder en pakke til?

Vi er en storspiser og en litenspiser, og en pakke holder akkurat til oss. Men så har vi og en kompis som spiser en hel pakke aleine..

Jeg vil si det blir omtrent like mye som i en vanlig Taco Dinner-pakke.

Skrevet

Såh, da har vi prøvd det! Joda, det var godt, det var jeg og mannen enige om. Det falt ikke helt i smak hos ungene, men det får så være.. Men jeg syns jo ikke det ble så crispy akkurat? Det sto på pakken at de skulle steke i 18 minutter, men da hadde jo kyllingen vært helt uttørket?! Jaja. Greit å prøve noe nytt! :)

Skrevet

Jeg har laget dette flere ganger men har ikke opplevd at kyllingen er tørr selv om jeg følger steketiden som står på pakka. Men nå er det vel forskjell på komfyrer også. Ei pakke Crispy chicken holder akkurat til meg og min samboer. Vi synes dette er kjempegodt, og det er ålreit å kunne lage litt annerledes tacos av og til. I tillegg er jo kyllingfilet mye sunnere enn kjøttdeig, og vi dropper ost når vi spiser Crispy chicken så jeg kan (nesten) spise det med god samvittighet!

Skrevet

Må prøves, ser vedlig godt ut på reklamen. Følger alt med i kitet?

Skrevet

I pakken er det tortilla"lomper", (husker ikke om det er 6 eller 8), kryddermix som skal være på kyllingen, en plastpose til å blande dette i og en pose med salsa.

• 4 uker senere...
Skrevet
Såh, da har vi prøvd det! Joda, det var godt, det var jeg og mannen enige om. Det falt ikke helt i smak hos ungene, men det får så være.. Men jeg syns jo ikke det ble så crispy akkurat? Det sto på pakken at de skulle steke i 18 minutter, men da hadde jo kyllingen vært helt uttørket?! Jaja. Greit å prøve noe nytt! :)

Har ikke problemer med at kyllingen ikke blir crispy.

Må prøves, ser vedlig godt ut på reklamen. Følger alt med i kitet?

Alt bortsett fra grønnsaker og kylling. Jeg tar gjerne litt mer kylling enn det som står på pakka, det går helt fint!

Skrevet

Disse falt IKKE i smak hos oss. Det var så tørt og rart. Og ikke særlig crispy heller. Fulgte oppskrifta på pakken til punkt og prikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...