Vibå Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg hadde en SA i uke 8, graviditeten var ikke planlagt - men vi gledet oss så fælt og ønsker å bli gravid igjen så fort som mulig Jeg har hørt at man har lett for å bli gravid etter en SA, vil det si at det er lettere enn dersom jeg IKKe hadde hatt en SA?
NemoLinn Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg hadde en SA i uke 8, graviditeten var ikke planlagt - men vi gledet oss så fælt og ønsker å bli gravid igjen så fort som mulig Jeg har hørt at man har lett for å bli gravid etter en SA, vil det si at det er lettere enn dersom jeg IKKe hadde hatt en SA? Tror det hele er en ren tilfeldighet. Venninne av meg ble gravid 6 mnd etter sin SA. Jeg ble gravid måneden etter min SA. Så tror det er forskjell fra kvinne til kvinne og om man treffer med EL.
NemoLinn Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Jeg hadde en SA i uke 8, graviditeten var ikke planlagt - men vi gledet oss så fælt og ønsker å bli gravid igjen så fort som mulig Jeg har hørt at man har lett for å bli gravid etter en SA, vil det si at det er lettere enn dersom jeg IKKe hadde hatt en SA? Tror det hele er en ren tilfeldighet. Venninne av meg ble gravid 6 mnd etter sin SA. Jeg ble gravid måneden etter min SA. Så tror det er forskjell fra kvinne til kvinne og om man treffer med EL.
NemoLinn Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Jeg hadde en SA i uke 8, graviditeten var ikke planlagt - men vi gledet oss så fælt og ønsker å bli gravid igjen så fort som mulig Jeg har hørt at man har lett for å bli gravid etter en SA, vil det si at det er lettere enn dersom jeg IKKe hadde hatt en SA? Tror det hele er en ren tilfeldighet. Venninne av meg ble gravid 6 mnd etter sin SA. Jeg ble gravid måneden etter min SA. Så tror det er forskjell fra kvinne til kvinne og om man treffer med EL.
jente 79 Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Har hørt det jeg også, men tviler vel egentlig på at det stemmer... Men jeg ble også gravid med en gang etter min SA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå