Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blå/grønne øyne, og går normalt med kontaktlinser. Skulle kikke etter å bestille på nett, og kom over noen med farge. Hadde vært fint å hatt helt blå øyne/fin farge på øynene, og kom over disse.

Synes de var utrolig fine å se på. Hvordan tror dere dette ser ut på ordentlig/til hverdags, vil det se falskt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en som tidligere brukte blå linser. For meg som ikke har noen erfaring med linser, og som ikke tenkte over at man kunne bruke fargede linser, så de ikke uekte ut (men jeg vet jo ikke hvordan disse vil se ut). Men de var ganske intenst blå, sånn at man la spesielt merke til det, fordi det hadde vært veldig fint om de var sånn naturlig. Etter hvert sluttet hun med slike linser, fordi så mange spurte og hun hele tiden måtte forklare at det bare var linser, og hun ble litt lei av alle spørsmålene.

Skrevet (endret)
Jeg har blå/grønne øyne, og går normalt med kontaktlinser. Skulle kikke etter å bestille på nett, og kom over noen med farge. Hadde vært fint å hatt helt blå øyne/fin farge på øynene, og kom over disse.

Synes de var utrolig fine å se på. Hvordan tror dere dette ser ut på ordentlig/til hverdags, vil det se falskt ut?

Mest sannsynlig vil de se uekte ut.

Bruker vanlige dagslinser nå, men har tidligere vært borti en del fargelinser.

Etter min mening, skal en ha fargelinser, bør hele linsa være dekket var farge.

Slik som den linsa du linka til, er ikke er tilpassa øye ditt og derfor vil din øyefarge klart skimtes ved irisen (?). Dessuten syns jeg slike linser ser rett og slett vulgære ut. Hjelper fint lite at de er rimelige.

F.eks. BioColour 55 .

Når jeg brukte fargelinser, brukte jeg denne typen, men jeg fikk de hos optiker. Klart, de var stivere i prisen der.

Mener at Acuvue 2 Colours Opaque også er en slik heldekkende variant.

Håper det var noe til hjelp... :sjenert:

Endret av laperla
Skrevet

Jeg har grönne/blå öyne og har alltid brukt grönne linser. De ser veldig ekte ut, og alle har trodd at jeg har grönne öyne

Skrevet

Det ser sikkert bra ut. Paris Hilton bruker blå linser nesten alltid og hun har brune öyne.

Skrevet
Det ser sikkert bra ut. Paris Hilton bruker blå linser nesten alltid og hun har brune öyne.

Jo, men noe sier meg at ho ikke kjøper linser til 199 kr. Dessuten er de heldekkende.

Skrevet

Jeg har også blå/grønne øyne, og bruker fargeforsterkende linser, type fokus soft colors. Ser overhode ikke falskt ut, som slike heldekkende vil gjøre.

Får mange kommentarer for nydelig øyenfarge;)

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Slik som den linsa du linka til, er ikke er tilpassa øye ditt og derfor vil din øyefarge klart skimtes ved irisen (?). Dessuten syns jeg slike linser ser rett og slett vulgære ut. Hjelper fint lite at de er rimelige.

F.eks. BioColour 55 .

Når jeg brukte fargelinser, brukte jeg denne typen, men jeg fikk de hos optiker. Klart, de var stivere i prisen der.

ser det er gammel tråd, men uansett:

den heldekkende linsen du hadde fått hos optiker, hvilke optiker var dette?

jeg har ganske lyse blå/grå øyne med sterk irisring.. vil irisringen forsvinne med sånne linser? tenkte å ha noen litt mørkere linser enn min egen farge..

hva tror du?

• 2 uker senere...
Skrevet

F.eks. BioColour 55 .

disse heldekkene fra shoppingnet, skjuler de på en måte pupillen og irisringen? for da vil det jo se veldig rart ut...

lurer på om jeg skal bestille, men er så usikker.. er jo så dyrt der og

Skrevet

hvilke optikere er det som har disse forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...