Gå til innhold

12. juli bruder

glaciera

Anbefalte innlegg

Noen flere her inne??

Sitter her og tenker på at det mindre enn en måned igjen! Synes ikke det er lenge siden jeg begynte å planlegge - og det var i april ifjor. Og enda har jeg ikke ordnet med blomster til festlokalet. Forloveren min skal få kjole den siste uka før bryllupet. Hun får den av meg, siden hun er student, gravid og kommer fra Australia for å være sammen med oss på vår store dag. Det minste jeg kunne gjøre!

Gubben har ikke bestilt brudebuketten enda, vilket bekymrer meg litt. Han er myye flinkere til å gjøre ting i siste liten enn han er til å planlegge...

Jeg har ikke funnet undertøyet jeg skal bruke, og har ikke klart å ta stilling til om jeg skal ha strømper eller ikke. Jeg har ikke funnet kjole til baby-jenta vår. Bordplassering, sanger, talen min - har ikke tenkt på noe av dette enda. Vi får låne en veteran Mercedes sportsbil, hvit med røde skinnseter og cabriolet!, til å kjøre fra kirken, men hva hvis det blir regn?? Da aner jeg faktisk ikke hva vi skal gjøre.

Og underlig nok er jeg helt rolig. Tar det bare for gitt at dette skal gå så fint. Ringene er klare, håndlaget til oss av en smykkekunstner. Det er det viktigste. På bryllupsdagen skal jeg bare kose meg og la alle andre ordne opp når de små katastrofene inntreffer. Skal ikke engang be om å få vite om dem, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke ordnet med blomster, ikke har vi ordnet med transport heller. tenker å prøve å få tak i hest og vogn.. men der sa du noe.. Hva om det blir regn? Har også planlagt å ta bilder ute.. hva om det blir regn? Har ikke klar bordplassering, ble nettopp ferdig med å sy kjolen min, tale har jeg ikke bestemt meg for om jeg skal holde engang. Vi har ringer, men må få dem pusset og gravert ny dato. Er rolig jeg også.. det går sikkert bra. Det ordner seg :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Koselig å se at det er flere 12.juli-bruder her inne :D

Ja, nå begynner det å nærme seg den store dagen vår, og jeg er spent!

Føler at tiden begynner å gå veldig fort, og jeg synes fortsatt jeg har mye

igjen å gjøre.. Vi bor heller ikke i den byen vi skal gifte oss i, så mye får vi ikke ordnet før i siste liten, men, men.. Akkurat nå jobber jeg med bordplasseringen for harde livet - DET ER IKKE ENKELT :x

Vil at alle skal ha det mest mulig trivelig under middagen da..

Ellers så går pengene unna som hakka møkk :wink: Utrolig hva alt

koster. Godt vi har vært flinke til å spare det siste året, og jeg er veldig glad for at vi starta planleggingen lenge før. Det har gjort alt veldig enkelt å gjennomføre, i tillegg til den økonomiske biten selvfølgelig.

Ønsker dere alle sammen lykke til på den store dagen, og kos dere med ordning de siste få ukene som er igjen :D

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vi skal ha 50 motorsykler som kjører etter oss fra kirken til festlokalet tenk for et liv, men jeg nektet å sette meg på en motorsykkel i brudekjole :hoho: hadde likt å sett det synet :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet på motorsykkel i brudekjole,

en sommersøndag midt på Karl-Johan.....

Det vakte oppsikt skal jeg si deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss også 12. juli! Gleder meg kjempemasse og kan nesten ikke fatte at det bare er 3 uker igjen :D .

Det er en del som gjenstår hos oss også, slikt som å bestemme meny, kjøpe inn alkoholen vi mangler, undertøy til meg, levere inn ringene for ny gravering og pussing, bordplassering og blomster i kirken.

Ingen av oss har hatt utdrikkingslag ennå, men jeg har noen vage mistanker om at det kan skje i morgen med meg. Det er jo bare denne helga og to helger til å velge mellom jo... Så egentlig bør jeg vel legge meg for å være litt opplagt om noe skal skje i morgen... :lol:

Lykke til alle sammen! Dette blir supert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

UNDER 2 UKER IGJEN!!!

Nå, hvordan går det med dere i planlegginga? Snart er det jo ikke noe mer planlegging å snakke om , kun gjøremål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNDER 2 UKER IGJEN!!!

Nå, hvordan går det med dere i planlegginga? Snart er det jo ikke noe mer planlegging å snakke om , kun gjøremål...

TENK AT DET ER BARE 13 DAGER IGJEN DA!!!

Spenningen sitrer i kroppen min om dagen.. All planleggingen skal

nå settes til liv, og jeg har lang liste over ting som skal gjøres disse

siste dagen. Føler heldigvis at vi har det meste under kontroll :enig_animasjon: Og vi har gode hjelpere, takk og pris :wink:

Hvordan går det med deg da, brudejenta?

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, vi har vel det meste under kontroll. Men det er jo noen biter som ikke er helt på plass enda, slikt som bordplassering og innkjøp av drikkevarer og blandevann. Skal teste ut litt forskjellige drinker til helga sammen med noen venner av oss. Har heller ikke trykt opp bordheftene, men vi vet sånn ca. hva som skal stå i dem...

Skal på prøvetime på brudesalongen på onsdag, så det er jeg litt spent på. Jeg ammet når jeg prøvde kjolen sist, og nå har jeg sluttet. Har nok blitt litt mindre over bysten, ja :-? . Ikke nok til at jeg må forandre på kjolen, håper jeg...

Ellers driver jeg og skriver tale til min kommende ektemann, men vet ikke om jeg skal holde den enda. Tar det litt som det kommer. Må kjenne litt på formen og nervene først. Hvis hele dagen går med på å grue meg, nei da gjør jeg det bare ikke. Da tar jeg den når vi er alene istedetfor...

Gleder meg sinnsykt til bryllupet, men gleder meg også til det hele er over, slik at "livet kan gå videre".

Hva gjenstår med dere da, K.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ENDERLIG ferdig med bordplasseringen..puh.. det var litt av en

jobb :-? Den har vi lagt ned mange timer i gitt! Håper virkelig alle får

det bra ved middagsbordet - det er viktig for oss!

Ellers så har vi sendt kirkeprogrammet til trykking, og vente spent på

det resultatet. Og så jobber vi med sangheftet. Vet ikke om det blir så

fryktelig mange sanger, da vi ikke ønsker standardsanger, men i

skal ha meny og bordplasseringen i dette heftet også, så da blir det vel

litt. Jeg har diktet sang til min kjære jeg..vil ikke holde tale fordi jeg

blir så nervøs :oops: Er ikke 100% fornøyd med sangen, men med litt

finspikking, så blir den vel bra!

Og så er det jo alle innkjøp av drikke, frukt og grønnsaker som gjenstår.

Og prøvetimer her og der! Så kan dagen bare komme :D

Vi skal gifte oss i neste uke :hoppe::hoppe::hoppe:

Håper kjolen din passer, brudejenta!

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen passet kjempefint, så nå kan dagen bare komme!

EN UKE IGJEN!!!

Ferdig med opptrykkingen av kirkeprogram og sanghefte. Nå gjenstår kun innkjøp av kaffe og forfriskninger samt snacks til kvelden, hente alkoholen på polet, og selvfølgelig...-pynting av lokalet på torsdag og fredag!

Hvordan går det med dere andre 12. juli-bruder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ER DET BARE NOEN FÅ DAGER IGJEN DERE!!!

Har dere kontroll på det meste??

Var på prøvetime hos frisøren i dag jeg :D Det var kjempebra!

Nå venter noen hektiske dager..

LYKKE TIL ALLE SOM SKAL I ILDEN PÅ LØRDAG!!!

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til alle 12. juli bruder. Håper dere kommer med fyldige rapporter og kanskje noen bilder???????????????????

Hilsen en som var i ilden om lørdagen (5. juli) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til jenter!! Dere får nok en fantastisk dag alle sammen! Gleder meg til både referat og bilder!!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...