zuperduper Skrevet 5. november 2009 #21 Skrevet 5. november 2009 Mineralsminken jeg bruker (id) er ikke billig, men den er veldig bra, og veldig drøy. Kjøpte et startsett i mars, og det er 2/3 eller 3/4 igjen fortsatt.
Gjest Sandbekken Skrevet 5. november 2009 #22 Skrevet 5. november 2009 Hadde tenkt å prøve mineralsminke - tenkt på det lenge. Så var jeg innom en butikk der de sto å sminket med I.D .. og de tok på meg og forklarte hvor unikt det var. De sto hele tiden og sa at det var så lett å se hvem som brukte dette osv. Jeg var helt overbevist - helt til de snur seg til venninna mi og sier "ja jeg ser jo virkelig hvor flott produkt det er - er jo ingen tvil om at du bruker dette" Da reiste jeg meg og takket - og gikk. Min venninne bruker nemlig ikke mineralsminke......de tabbet seg skikkelig ut. Min venninne og jeg mistet all tro på dette produktet i løpet av de 30 minuttene ja. Jeg gikk til annen butikk og spurte om en bra krem istedenfor. Damen der lurte på hva i all verden jeg hadde klattet på meg hjemme (sa ikke noe om den andre sminkingen - men jeg så ikke ut) hun renset hele huden min. Jada de solgte I.D der også. Hun tok på meg en god krem som gjorde min hud veldig mye finere - den samme som min venninne har *lol* Går en stund før jeg biter på dette igjen gitt. Nå har jeg prøvd og ikke passet det for meg - og de tabbet seg ut - så finner jeg heller noe annet ja. Du var nok bare ekstremt uheldig. Det er mye man kan gjøre feil med sminke, fargen kan ha vert feil, du kan ha hatt gammel sminke under som fikk minneraksminken til å kake seg.. etc etc.. Prøv deg frem selv, i ro og mak, kjøp billige prøver på tikei.se de koster 10kr per stykk. Jeg har prøv en del nå, og anbefaler ihverfall tikei minneralsminke på det varmeste! Jeg har prøvd Everyday minerals (fikk reaksjon i huden) id (alt for dyrt) art deco (nærmest kjente porene fylles opp) og isadora (ga meg øyebetennelse!) tikei gir samme finnish som id, bare uten så mye glans og mer dekkevne me like
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå