LukaFrost Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 (endret) I min jakt etter mineralsminke på nett fant jeg denne sida: http://www.eyeslipsface.co.uk/ Mye av mineralsminken er jo temmelig dyr, men denne var jeg grisebilig. Så billig at jeg blir skeptisk. Pakningene er noe små, men like vel... Er det virkelig mulig å selge så billig sminke og like vel tjene penger på det? Kan kvaliteten være god? Er de tegentlig et bevis på at vi blir lurt trill rundt av kosmetikkindustrien? Noen som har prøvd dette merket? Endret 12. desember 2008 av LukaFrost
Gjest *lucky* Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hun her har testet noe http://www.lipglossbitch.se/?s=elf&sbutt=Go
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Elf er vel et sånn superbilligmerke der kvaliteten er litt ymse. Tror de har en gimmick der er alt er under en dollar eller noe. Prøvde det når jeg var i USA og det var greit men det var det. Kan sammenlignes med HM sminke, eller First Price hvis det hadde makeup ). Noe som appellerer til mange tror jeg. Er du på jakt etter superbillig mineralsminke ville jeg heller gått for Everyday Minerals.
mari4ever Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Elf er vel et sånn superbilligmerke der kvaliteten er litt ymse. Tror de har en gimmick der er alt er under en dollar eller noe. Prøvde det når jeg var i USA og det var greit men det var det. Kan sammenlignes med HM sminke, eller First Price hvis det hadde makeup ). Noe som appellerer til mange tror jeg. Er du på jakt etter superbillig mineralsminke ville jeg heller gått for Everyday Minerals. Gå inn på www.makeupalley.com å se hva de sier der. helt greit,men inneholder mye mer skimmer en i.d og da sier det seg selv at hvis du vil matte eller lignenes,er det ikke vits å prøve engang. men sikkert fin glød i kinnene;)
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Er egentlig det der så billig? Det er absolutt billig, men virker som å være i ca samme segment som purelux ol.
mari4ever Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Er egentlig det der så billig? Det er absolutt billig, men virker som å være i ca samme segment som purelux ol. ja,billg.men dårlig kvalitet.
LukaFrost Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har nå søkt en god del på nett etter mineralsminke. Utrolig så mye som finnes der ute. Hadde ikke trodd det fante sså mye rart! Jeg kan fortsatt lite om mineralsminke, men jeg ble skeptisk da jeg kom over ei som lagde sminken selv. Da så jeg for meg at hun satt ved kjøkkenbenken med morteren sin og en haug med stein. Hygiene... Mulig jeg har litt livlig fantasi... Når websidene ikke er spesielt profesjonelle blir jeg også skeptisk. Ikke for det, dårlig webdesign trenger vel ikke ha sammenheng med dårlig sminke. Derimot gir jeg pluss til de som leverer prøvepakninger. Farge på bilde og hvordan produktet er på huden er jo ikke alltid samsvarende.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Det beste er nok å holde seg til de merkene som blir mye omtalt og som har vært med en stund. Nå som mineralsminke er så populært vil jo alle være med og jeg tror ikke alt er like seriøst. Det er jo ofte sånn når noe blir populært så kommer alle suspekte selgere på banen og skal bli rike. Det kan være blendere, skotøy, fake vesker eller sminke, spiller ingen rolle hva det er. Det er alltid mye snusk i kjølvannet av gode ideer.
Gjest Deception Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Det beste er nok å holde seg til de merkene som blir mye omtalt og som har vært med en stund. Nå som mineralsminke er så populært vil jo alle være med og jeg tror ikke alt er like seriøst. Det er jo ofte sånn når noe blir populært så kommer alle suspekte selgere på banen og skal bli rike. Det kan være blendere, skotøy, fake vesker eller sminke, spiller ingen rolle hva det er. Det er alltid mye snusk i kjølvannet av gode ideer. Nå er det vel ikke alltid slik at et stort reklamebudsjett nødvendigvis betyr at produktene derfra er de beste på markedet, men bare at de er de mest annonserte. Mineralsminke har eksistert siden 70-tallet, mener jeg å ha lest, men kom til Norge først for 4-5 år siden, og siden det har Bare Minerals bortimot dominert markedet alene. Betyr det at det er best? Neppe, det finnes en hærskare andre merker med like lang tradisjon bak seg (om ikke lenger), og som bare er i salg via ulike nettbutikker. Det er opp til hver enkelt å teste og finne ut hva som passer best for sin hud, og ikke bare stole blindt på reklamen, som sier både det ene og det andre ("så ren at du kan sove med den"=>yeah, right). Det er lov til å tenke selv, og høre på erfaringer fra brukere, ikke bare fra selgerne av et merke. Det har seg nemlig ofte slik at de har en hensikt bak anbefalingene sine: de vil selge.
cypress Skrevet 15. desember 2008 #11 Skrevet 15. desember 2008 Er du på jakt etter superbillig mineralsminke ville jeg heller gått for Everyday Minerals. Enig i dette!! Har brukt Everyday Minerals i mange måneder nå, og er kjempefornøyd!! Billig og bra!!
Gjest Deception Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 Enig i dette!! Har brukt Everyday Minerals i mange måneder nå, og er kjempefornøyd!! Billig og bra!! Helt enig. Det er det beste jeg har prøvd til vinterstid, i hvertfall. Jeg er ikke helt enig med meg selv ang. fargene enda, men det er morsomt å eksperimentere når prisene er så humane. Jeg skulle bare ønske at de sendte litt raskere.
cypress Skrevet 15. desember 2008 #13 Skrevet 15. desember 2008 Det syns jeg varierer veldig! Jeg har opplevd både å få varene på én uke, og over tre uker... Så det er greit å ikke vente med å bestille til du er tom for varer... Går og venter på en blush nå som jeg bestilte for 2-3 uker siden... Håper den kommer snaaaart!
mari4ever Skrevet 15. desember 2008 #14 Skrevet 15. desember 2008 Det syns jeg varierer veldig! Jeg har opplevd både å få varene på én uke, og over tre uker... Så det er greit å ikke vente med å bestille til du er tom for varer... Går og venter på en blush nå som jeg bestilte for 2-3 uker siden... Håper den kommer snaaaart! aldri fått det der sample kittet mitt jeg har betalt frakt for å greier fra everyday minerals:S skikkelig dårlig service på everyday minerals. sendt flærne mailer til dem, de fant bestillingen min og alt,og så jeg hadde betalt,men ikke fått en dritt av de enda. i sommer jeg bestilte også
Gjest Gjest_Vivian_* Skrevet 3. november 2009 #15 Skrevet 3. november 2009 aldri fått det der sample kittet mitt jeg har betalt frakt for å greier fra everyday minerals:S skikkelig dårlig service på everyday minerals. sendt flærne mailer til dem, de fant bestillingen min og alt,og så jeg hadde betalt,men ikke fått en dritt av de enda. i sommer jeg bestilte også Jeg er faktisk veldig fornøyd med elf sin mineralsminke etter å ha prøvd everyday også! Det er billig, og ikke minst bra! Ingrediensene er det samme sim hos id og jeg trenger ikke betale 10 ganger mer for å se absolutt like bra ut med elf sin sminke! Sjekk ut her: http://kristinaandersen.blogg.no/125586078...cs_er_en_r.html og her: http://victoriadesiree.com/?p=2823
mari4ever Skrevet 3. november 2009 #16 Skrevet 3. november 2009 Jeg er faktisk veldig fornøyd med elf sin mineralsminke etter å ha prøvd everyday også! Det er billig, og ikke minst bra! Ingrediensene er det samme sim hos id og jeg trenger ikke betale 10 ganger mer for å se absolutt like bra ut med elf sin sminke! Sjekk ut her: http://kristinaandersen.blogg.no/125586078...cs_er_en_r.html og her: http://victoriadesiree.com/?p=2823 hei:) jeg synes øyenskyggene, solpudderet,neglelakkene og lipglossene er veldig gode fra elf:) du er heldig som tåler foundationen!, men jeg tåler desverre ikke i.d sitt mineral pudder eller elf sitt siden det inneholder ingediensen bismuth.
Nicky! Skrevet 3. november 2009 #17 Skrevet 3. november 2009 Du må bare prøve deg fram for å finne ut hva som fungerer for deg. Jeg har prøvd mange forskjellige merker, men ender alltid opp med I.d som den suverene vinner.
Periwinkle Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 Nå vet jeg ikke hvor billig sminke du er ute etter, men et merke jeg bruker er Tikei minerals www.tikei.se og er superfornøyd. Har vært borti mange, kke bare jeg som er fornøyd med dette merket, det er vesentlig mye billigere enn blant anne I.D og mange, inkludert meg, synes resultatet er bedre med Tikei. Dette er selvfølgelig individuelt. Det koster 129kr for foundation, de har også diverse concealers, masse øyenskygger o tillegg til primer og veil. Kitene er billig og bra, børstene er også flotte, eneste minus er at om du kjøper for over 200kr må du betale 25%moms siden det er fra Sverige. Jeg vet ikke hvordan det er med tollavgift, når varene ikke er tollpliktige, men det er fult mulig å bestille for under 200kr og slippe å være usikker på dette:)
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #19 Skrevet 5. november 2009 Hadde tenkt å prøve mineralsminke - tenkt på det lenge. Så var jeg innom en butikk der de sto å sminket med I.D .. og de tok på meg og forklarte hvor unikt det var. De sto hele tiden og sa at det var så lett å se hvem som brukte dette osv. Jeg var helt overbevist - helt til de snur seg til venninna mi og sier "ja jeg ser jo virkelig hvor flott produkt det er - er jo ingen tvil om at du bruker dette" Da reiste jeg meg og takket - og gikk. Min venninne bruker nemlig ikke mineralsminke......de tabbet seg skikkelig ut. Min venninne og jeg mistet all tro på dette produktet i løpet av de 30 minuttene ja. Jeg gikk til annen butikk og spurte om en bra krem istedenfor. Damen der lurte på hva i all verden jeg hadde klattet på meg hjemme (sa ikke noe om den andre sminkingen - men jeg så ikke ut) hun renset hele huden min. Jada de solgte I.D der også. Hun tok på meg en god krem som gjorde min hud veldig mye finere - den samme som min venninne har *lol* Går en stund før jeg biter på dette igjen gitt. Nå har jeg prøvd og ikke passet det for meg - og de tabbet seg ut - så finner jeg heller noe annet ja.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #20 Skrevet 5. november 2009 Jeg bruker Artdeco, og er kjempefornøyd. Det ser helt naturlig ut, og man kjenner ikke at man har på sminke. Den koster litt over 200,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå