Gå til innhold

Guitar Hero Gitar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å lurer på å kjøpe guitar hero til broren min til jul.. Har funnet et spill hvor det følger med en gitar, men lurer på å kjøpe en gitar til, slik at han kan spille med venner..

Men når jeg ser på forskjellige nettsider de har guitar hero gitarer, sår det at de bare passer til guitar hero III, men det er ikke det spillet jeg skal kjøpe..

Funker gitarene på andre spill, eller på bare III'ern??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på hva du mener, men gitaren vil jeg tro passer alle guitar hero spillene :klø:

Men gitaren kan ikke brukes på andre spill, og de vanlige kontrollene funker ikke på guitar hero...hvis det var det du mente.. :)

Kan jo hende gitaren er tilpasset ps3 og at det var dette som var ment :klø:

Skrevet

Guitar hero er forresten kjempegøy!!

En fin julegave å få ;)

Skrevet

Det som stod ang gitarene var at de var for guitar hero 3.. Så det jeg lurte på var om de bare virker på det spillet, eller om de virker på andre guitar hero spill også

:)

Skrevet

Uten at jeg vet med sikkerhet så vil jeg tro at gitaren kan brukes på alle guitar hero spillene. Gå innom en butikk som selger spill og spør. Der vet de det ;)

Skrevet

Det skal jeg gjøre :)

Skrevet
Sitter å lurer på å kjøpe guitar hero til broren min til jul.. Har funnet et spill hvor det følger med en gitar, men lurer på å kjøpe en gitar til, slik at han kan spille med venner..

Men når jeg ser på forskjellige nettsider de har guitar hero gitarer, sår det at de bare passer til guitar hero III, men det er ikke det spillet jeg skal kjøpe..

Funker gitarene på andre spill, eller på bare III'ern??

Jeg har kjøpt Gitar Hero med to gitarer på Elkjøp, til Ps2.

Skrevet

Guitar Hero-gitarene kan brukes til alle GH-spillene og Rock Band, men ikke på tvers av konsoller.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Guitar Hero-gitarene kan brukes til alle GH-spillene og Rock Band, men ikke på tvers av konsoller.

Korrekt!

Skrevet

Gitaren som følger med Guitar hero world tour har en litt annen utforming og litt flere funksjoner. Gitarene som kom med guitar hero 3 har ikke alle de samme funksjonene, men man de er kompatible med world tour-spillet likevel.

Skrevet

Ja, så at det var litt forskjell med dem..

Men satser på at det går fint hvis de ønsker seg andre spill senere :)

Har forøvrig kjøpt det til Nintendo Wii. Er det noen som vet om jeg må ha to sett med håndkontrollene for å spille det (at man skal feste det til gitarene) eller er det bare å synkronisere gitarene med wii'en og spille i vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...