^^Belle^^ Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Veeel, jeg vet jo ikke hva du liker, men her er noen forslag som jeg liker (og som gir veldig god stemning, for meg i alle fall ): Lady Gaga - Just Dance Katy Perry - Hot'n Cold Armand van Helden - My My My Andrea - Time to Pray The Rasmus - In the Shadows Katy Perry - I Kissed a Girl ATB - You're Not Alone Pink - So What Så har du jo de gode gamle: Blondie - Maria Bryan Adams - Summer of 69 Bjørn Eidsvåg - Alt du vil ha Bon Jovi - It's My Life Poison (vet ikke hvem som synger den, men en kul festsang) Postgirobygget - En Solskinnsdag Snap - Rhythm is a Dancer ( ) Dr. Alban tas jo godt imot for meg i alle fall, så som all ''slik'' musikk fra det gode 90 tall.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Sjekk VG-lista (på VGNett). Eller spillelistene til P3 (nrk.no/p3). Der finner du musikk som er populær nå.
blåmeisa Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Sjekk VG-lista (på VGNett). Eller spillelistene til P3 (nrk.no/p3). Der finner du musikk som er populær nå. det har jeg gjort, men ikke så lett å vite hvilken sjanger det er osv, nå er det jo ikke lenger mulig å lytte på deler av sangen på vg heller. hjertlig takk stinep123, mye bra der både gammelt og nytt! Med tanke på type musikk jeg liker er det egentlig det meste, siden det er flere forskjellige som kommer. Første fest siden fjorsommer blir fort utadert da!
FoxyFish Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Tja, har vi fester her med bare oss tre som bor her, så går det mye i norske hits fra Postgirobygget (Forsvarets luftvernrakett) Trang Fødsel (Kursiv), Rex Rudi (Blokkfløytesangen, baby), Øystein Sunde (det meste, egentlig) OSV. Skal det derimot være en fest med de hippe, kule vennene ( ) så fungerer hele Blackout-albumet til Britney, Katie Perry, Pussycat Dolls, AC/DC, System of a down, Metallica, Christina Aguilera (Candyman, aint no other man), Sean Kingston (Beautiful girls), Kanye West (Stronger, american boy) OSV.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Spørs helt hvordan fest det er da, skal det være hæla i taket må det være musikk som folk kan fra før og egentlig digger, men ikke tør å si til vanlig:D Mitt tips er å ta disse sangene litt etter hvert, når folk har løsnet opp litt, starter ikke med de største hitene sju liksom! Hva med litt lounge-preg på starten? Litt hed kandi eller noe?
mariflyfly Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Bra tråd! Synes dere skal fortsette å skrive inn forslag, selv om ts sikkert er godt i gang med festen allerede;)
blåmeisa Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2008 Bra tråd! Synes dere skal fortsette å skrive inn forslag, selv om ts sikkert er godt i gang med festen allerede;) ja bare å forttsette! Festen ble da meget vellykket, jeg har iallefall spor av hodepine enda One night to remember Men det er jo veldig bra å få flere musikklister her, så jeg kan ha når jeg tar neste fest igjen, til sommeren en gang
Rawien Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Fungerer alltid med typiske 90-tallshits her, diverse boyband og slikt, det er jo sanger alle kan, og nå er man gammel nok til å innrømme det også Kommer vel litt an på hvor gammel man er da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå