Gå til innhold

Kurver som ikke er for dyre - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal alle venner og familie over 18 år få gavekurver med diverse godsaker i. Men jeg finner ikke kurver :sukk:

Dvs. jeg har funnet noen, men de er ganske dyre. Og jeg vil gjerne bruke mesteparten av gavebudsjettet på innholdet i kurven, og ikke selve kurven...

Noen som vet om litt rimelige kurver? (Bor i Oslo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Plantasjen, Europris, -nille kan ha noe?

Skrevet

Du må nok titte i de butikkene som hun over nevner.

Er enig i at kurver er dyrt.

Ett år tok jeg å kjøpte hvit papp, klippet ut en rund sirkel, og la det de skulle få oppå den. Tok cellofan - kjøpt på plantasjen - rundt og knøt en fin sløyfe.

Men det kommer jo litt an på hva du skal gi i denne kurven da om du kan pakke det inn slik !

Skrevet

Har lurt på akkurat det samme, og tar gjerne imot tips jeg også :)

Skrevet

De har flotte kurver av forskjellig slag på jysk. Fra 69-100 kr.

Hvis man vil ha et alternativ, kan man jo ta en pappkasse og lime flott papir på. (så men ikke ser at det er pappkasse)Eller kle den i stoff. Kan pynte med bånd osv.

Så man man la toppen være åpen og ha celofan rundt med sløyfe på toppen!

Skrevet

kjøpte noen fine på pytt i panne til 29, 90.. var egentlig brødkurver... har lagt i div te, kremer og sjokolade :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

På IKEA har de noen, men det blir fort over 50 kr per kurv, og det er i grunn litt mye. I fjor kjøpte jeg pappesker på ikea, denne.

Og kledde den med fint gavepapir, slik at man kunne åpne den uten å ødelegge papiret. Det ble kjempefint!! Limte også noe slags silkepapir inni, slik at det var fint der og.

Et annet tips: for noen mnd siden kjøpte jeg fine sorte flettede kurver, med moderne svart/hvitt stoff inni, på maxbo alnabru til 45 kroner. De er veldig fine! Har 4 stk som jeg bruker til forskjellige ting. (nå fikk jeg lyst til å kjøpe flere :ler: )

Skrevet

Jeg kjøpte en slik kurv til å lage gavekurv for noen uker siden.Den kjøpte jeg på akazia (tror det er navnet) på Olso City for 25 kr:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...