Gå til innhold

antrekk

Gjest Gjest_vilde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vilde_*
Skrevet

hei!

vi kikker på antrekk til brudgommen og hans 2 forlovere om dagen. brudgommen skal enten ha sjakett med svart bukse og jakk, samt sølvfarget vest og brokade, eller svart dress med silkestriper og samme vest og brokade.

vi ser for oss at forloverne hans kan ha enkel svart dress (som de sikkert har fra før), og kanskje samme vest og brokade. blir det rart? et sted vi var innom i går sa at forloverne måtte ha egne vester og absolutt ikke kunne ha samme farge og mønster som brudgommen. da ville ikke folk vite hvem som giftet seg sa hun...

noen med erfaringer de vil dele?? trenger litt hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaringer å dele med deg, men jeg har jobbet i dressbutikk så jeg har jo litt peiling da... :fnise:

For min del synes jeg det bare blir tøft dersom forloverne har samme vest som din kjære. Han skal jo uansett ha en ''finere'' dress enn dem, så han vil jo skille seg ut allikevel.

Et alternativ er jo at de har en vest som ikke er prikklik, men som går i samme fargene som vesten til din kjære.

Uansett, så synes jeg det er smak og behag slike ting. Dersom dere synes det er fint, så har vel ikke hun/han som jobber i den butikken så mye hun/han skulle ha sagt allikevel?

Skrevet

Hva med f.eks enkle vester i samme farge på forloverne? :) Det tar seg best ut på bilder også, synes jeg. Brud og brudgommen SKINNER i midten, også er forloverne litt mer nedtonet på sidene...

Vi gjorde det slik at min mann hadde et ensfarget slips i en ganske knall farge, som stod til blomstene mine, også hadde hans forlover et slips med samme fargen, men striper i sort. Begge i sort dress med vest.

Skrevet

Jeg syns det høres stilig ut med samme vester, go jeg regner også med at gjestene vet utmerket godt hvem som er brudgommen.

Skrevet
Jeg syns det høres stilig ut med samme vester, go jeg regner også med at gjestene vet utmerket godt hvem som er brudgommen.

Ja, helt enig med deg der! ;) Men da kan man jo si at det er fritt frem for å bruke hvit kjole i bryllup også da, for alle vet jo hvem bruden er? :)

Jeg synes det hørtes fint ut med forloverne i enklere vester, men i samme farge. Estetisk fint på bilder også! :)

Skrevet

Må forloveren ha vest da? Og hvis brudgom skal ha sjakett så skal vel ikke forloveren da det? :klø: Ser liksom for meg at min mann skal ha sjakett med sin vest som matcher fargene i kjolen min, og forloveren hans kommer i enten smoking eller vanlig mørk dress uten for mye dill dall som han velger selv etter både smak og lommebok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...