Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 eg he blitt sammen me ei jente no, som he ganske så mykje erfaring sexuelt. hun har ligga me ganske mange personer, å kan da mykje mer en meg. Problemet mitt er, hun er den første eg he hatt forhold me og eg e livredd for at hun ska gå fra meg bare pga dette. det er så gale at eg ikke greier å ligge me ho, for er døds gla i ho å livredd for å mista ho. hva kan jeg gjera?
Gjest Wind Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Alder? Går hun fra deg pga. det, så skal du være glad til.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 er i akkurat samme situasjon! men jeg er jente.. og 22 år. kjipt..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Hvis dere blir forlatt fordi dere ikke har nok sexuell erfaring, var nok ikke personen så glad i dere i utgangspunktet, og dere kan dermed være glad til. Hvem ønsker vel å kaste bort tid på en som ikke returnerer ens følelser??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Erfaren - det høres så fint ut. Men kan også bety en som ligger rundt. Så spennende å kunne utforske nye ting sammen med en partner som ikke allerede har gjort alt. Synes nå jeg.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Så spennende å kunne utforske nye ting sammen med en partner som ikke allerede har gjort alt. Synes nå jeg. 100% enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå