Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å har siklet på en ting lenge nå og så kom den på tilbud med allikevel er den seks kroner over grensen... Tror dere den blir stoppet? <Er fra strawberrynet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert ikke! Jeg kjøper stadig langt dyrere ting som nesten alltid går gjennom tollen uten gebyr, så det er nok ikke noe å bekymre seg over :)

Med mindre de har ansatt noen ekstremt pirkete julevikarer hos tollvesenet da... ;)

Skrevet

Jeg har opplevd å måtte betale moms/toll på noe som kostet 203,-... Dette kom da på 145,-

Skrevet

Hvor lang tid tar det å stoppe ting i tollen og før man får det? Jeg kjøpte en julegave som jeg antar blir stoppet, men vil gjerne ha den før mottager av gaven reiser vekk...

Blir det en dag forsinket eller forsvinner flere dager på dette?

Skrevet

Hmmm..... det kan gå begge veier altså.. Hvis min på 206 blir stoppet blir det da ca 350 for en parfyme med bodylotion. Ikke så gale uansett. Må skryte litt av sn, for de har vært utrolig kjappe i de det siste (eller er det kanskje "verdensposten" jeg bør skryte av?) Bestilte en pakke mandag etm og i går var den på plass. Så fort har det aldri gått!

Skrevet
Hvor lang tid tar det å stoppe ting i tollen og før man får det? Jeg kjøpte en julegave som jeg antar blir stoppet, men vil gjerne ha den før mottager av gaven reiser vekk...

Blir det en dag forsinket eller forsvinner flere dager på dette?

Kommer helt an på. Normalt sett tar det 1-2 dager før ting frigis, men på det verste har jeg opplevd at ting har ligget i tre uker.

Jeg vil tro at tollerne opplever endel ekstra trafikk i forbindelse med julehandelen.

Skrevet
Hmmm..... det kan gå begge veier altså.. Hvis min på 206 blir stoppet blir det da ca 350 for en parfyme med bodylotion. Ikke så gale uansett. Må skryte litt av sn, for de har vært utrolig kjappe i de det siste (eller er det kanskje "verdensposten" jeg bør skryte av?) Bestilte en pakke mandag etm og i går var den på plass. Så fort har det aldri gått!

Strawberrynet refunderer uansett utgiftene du har til mva og tollavgift, så er ikke så mye å stresse med. Hvis den skulle bli stoppet faxer eller scanner du bare kvitteringen til dem, så setter de pengene inn på kontoen din :) .

Skrevet

Altså, grensen er 200,-, så hvorfor skulle de ikke stoppe en pakke på 206,-? Hvor går grensen da egentlig?

Skrevet
Å har siklet på en ting lenge nå og så kom den på tilbud med allikevel er den seks kroner over grensen... Tror dere den blir stoppet? <Er fra strawberrynet....

det er ingen som kan love deg noe som helst.du kan være heldig eller ikke heldig og sånn er det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...