Lillemams Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Før jeg fikk mitt første barn hadde jeg alltid en syklus på 27 dager, men etter fødsel og innsetting av spiral har det vært litt forskjellige lengder... De 10 siste syklusene mine har vært slik: 1. 28 dager. 2. 25 dager 3. 31 dager 4. 28 dager 5. 26 dager 6. 28 dager 7. 24 dager 8. 28 dager 9. 26 dager 10. 29 dager (første syklus uten kobberspiral) Har satt ikm til 28 dager, dvs 12 desember Med denne syklusen så bør det vel bare skille ett par dager på EL? Så hvis jeg ikke får mensen i morgen så kan jeg teste i helga uten at det blir for tidlig for ett eventuelt positivt resultat?? Er bare LITT annig..... er konstant kvlam for tiden, så håper kansje at det er noe der
^^Sunny^^ Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Vanskelig å si, men tror nok jeg også hadde gått ut i fra 28 dager.. Hvis syklusen holder seg slik så kanskje jeg hadde tatt i bruk EL tester, da er du hvertfall sikker Spennende med kvalme da Hadde nok svidd av en test hvis det var meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå