Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vet at dette har blitt tatt opp mange ganger før. Men jeg lurer fordi jeg. :D

Er det neon som vet hvor man kan få kjøpt øyenskygge ala denne, som de viser på forsiden av kvinneguiden. En som virkelig glittrer som denne!

http://www.kvinneguiden.no/videoer/7671

Klem Fergie! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isadora har glitter-eyeliner. Make up store har det også, men Isadora sin er mer finkornet.

Skrevet
Hei!

Vet at dette har blitt tatt opp mange ganger før. Men jeg lurer fordi jeg. :D

Er det neon som vet hvor man kan få kjøpt øyenskygge ala denne, som de viser på forsiden av kvinneguiden. En som virkelig glittrer som denne!

http://www.kvinneguiden.no/videoer/7671

Klem Fergie! :D

tipper de selger disse glitterskyggene på The Make up store

Skrevet

Gosh har kanskje også noe? De har løst pulver i endel farger. De er utmerkede å blande med vann for en sterkere farge/glittereffekt. Eller så har sikkert MAC noe..

Skrevet

Jeg har kjøpt glitter fra Depend.Det er utolig fint.

Det er løst,så du må enten bruke litt klar lipgloss for å få festet det,eller så kan du få kjøpt en primer fra samme merke.Jeg valgte å holde meg unna primeren fordi den inneholder lanolin.

Den glitrer noe utrolig og koster bare 49 kr.Finnes i flere farger.

Skrevet (endret)

Anbefaler Barry M Dazzle Dust / Glitter - tror det selges på Magic frisørsalong (evt. på nett barrymcosmetics.com) Det er løse øyeskygger i alle regnbuens farger med ekstra mye shimmer og glitter! Ellers er Urban Decay Heavy Metal glitter eyeliner å anbefale! Har også et sett med løst glitter fra Tony & Tina som fungerer utmerket :)

Endret av Mischa
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Anbefaler Barry M Dazzle Dust / Glitter - tror det selges på Magic frisørsalong (evt. på nett barrymcosmetics.com) Det er løse øyeskygger i alle regnbuensfarger med ekstra mye shimmer og glitter! Ellers er Urban Decay Heavy Metal glitter eyeliner å anbefale! Har også et sett med løst glitter fra Tony & Tina som fungerer utmerket :)

Dazzle Dust er kjempefine!! har kjøpt mange farger, og de glitrer skikkelig.. 120 kr på Visage i Oslo (ved gunerius).

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Anbefaler Barry M Dazzle Dust / Glitter - tror det selges på Magic frisørsalong (evt. på nett barrymcosmetics.com) Det er løse øyeskygger i alle regnbuensfarger med ekstra mye shimmer og glitter! Ellers er Urban Decay Heavy Metal glitter eyeliner å anbefale! Har også et sett med løst glitter fra Tony & Tina som fungerer utmerket :)

Dazzle Dust er kjempefine!! har kjøpt mange farger, og de glitrer skikkelig.. 120 kr på Visage i Oslo (ved gunerius).

Skrevet

på lulus.no sel dei barry m. det er ein norsk butikk i kristiansand.

Skrevet

Tusen, tusen takk for alle svar. Da har jeg litt å søke etter. Jeg bor i Bergen forresten. Er det noen av disse merkene dere nevner, som man kan få kjøpt i Bergen?

Klem Fergie. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...