Gå til innhold

Scarlett Johansen

Gjest Gjest_KeS_*

Anbefalte innlegg

Med eller uten sminke? Går ikke ann å sminke kroppen da. Ansiktet er 10% av en person. Greia er at Scarlett har i tillegg til en pent ansikt en kropp 1 % av alle jenter har. Kom dere på trening jenter!

Hvorfor skal vi jenter komme oss på trening bare fordi Scarlett Johanson har den kroppen HUN har? ;)

Jeg synes du burde komme deg på trening å pumpe litt mer jern, mann. Hvorfor? Jo, fordi (*tenker på en vilkårlig kjekkas*) Daniel Craig har en kropp som 1% av alle menn har. Er ikke DET grunn for at du skal begynne trene så vet ikke jeg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun er meget vakker. Nydelige trekk!

Jeg fatter ikke hvorfor folk mener utseendet hennes er kjedelig, hun har et ansikt en husker, særpreg, og står virkelig ut fra alle de glatte Hollywood-trynene (nå tenker jeg jentene av typen amerikanerne kaller girl-next-door, 170 cm., blondt slett hår, b-cup og konfeksjonsstr. 34) . Hun har også mye flottere kropp en de som ser ut som om de lever av å sutte på en asparges annenhver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at at hun er en helt ordinær jente bak all staffasjen og sminken. Iløpet av dagen har jeg sett opptil flere vanlige norske jenter som faktisk går Scarlett Johanson en høy rang utseendemessig :)

Og hun har en helt normal kropp som normale jenter har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...