Gå til innhold

Scarlett Johansen

Gjest Gjest_KeS_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smaken er som baken. Jeg synes ikke hun er spesielt pen. Hun har særpreg og sjarm, men jeg synes som sagt ikke hun er veldig pen. Det er ikke dermed sagt at jeg synes hun er stygg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun først og fremst gjør seg bra som skuespillerinne. Det å ikke være for pen kan være en fordel, da de kan sminke henne så hun ikke er noe særlig pen å se på så hun kan ha flere ulike roller. Hun er en av disse få som ikke spiller samme person i alle filmene hun er med i :) Synes f.eks. Elisha Cuthbert er mye penere, men der er det jo mer begrenset med skuespillertalentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligner på min søster, så jeg syns hun er nydelig, pen er litt kjedelig..

Forøvrig er jeg enig med PeeWee... (kryss i taket...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan hun ser ut uten sminke og uten en Jan Thomas som har brukt fire timer på å style henne først ;) Lett å se at hun er pen, men nøyaktig så pen som hun fremstår i media er hun jo strengt tatt ikke uten alle hjelpemidlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hjelper det å ha en stylist, men gjelder da for alle?

Hva prøver du å si? At det hjelper for alle å ha en stylist eller at en stylist ikke gjelder for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Hva prøver du å si? At det hjelper for alle å ha en stylist eller at en stylist ikke gjelder for alle?

Jeg prøvde å si at alle blir flottere med en stylist.

Og det var igrunn som svar på at en lenger ned lurte på hvordan hun så ut ute styling og alle hjelpemidler. Jeg tenker som så at Scarlett Johansen ser flott ut, også dersom hun hadde deltatt i en skjønnhetskonkurranse hvor ingen skulle bli stylet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å si at alle blir flottere med en stylist.

Og det var igrunn som svar på at en lenger ned lurte på hvordan hun så ut ute styling og alle hjelpemidler. Jeg tenker som så at Scarlett Johansen ser flott ut, også dersom hun hadde deltatt i en skjønnhetskonkurranse hvor ingen skulle bli stylet.

Så du har sett henne ustylet? Eller er det bare noe du tenker deg til fordi du har en mirakuløs evne til se å hvordan folk ser ut uten sminke selv om du aldri har sett de uten sminke?

Jada, alle blir flottere med en stylist. Stating the obvious.

Forresten tror jeg ikke det finnes mange skjønnhetskonkurranser som baserer seg på å ikke style deltagerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har sett henne ustylet? Eller er det bare noe du tenker deg til fordi du har en mirakuløs evne til se å hvordan folk ser ut uten sminke selv om du aldri har sett de uten sminke?

Jada, alle blir flottere med en stylist. Stating the obvious.

Forresten tror jeg ikke det finnes mange skjønnhetskonkurranser som baserer seg på å ikke style deltagerne...

Neimen for en hissigpropp da?!!

Synes Elastica sa helt åpenbare ting her. Alle blir penere med en stylist. Vi ser jo stort sette kjendisene "på sitt beste". Det er jo ikke sikkert at de heller synes de ser gudommelige ut når de ser seg i speilet om morgenen.

Jeg synes for øvrig Scarlett er nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken. Jeg synes ikke hun er spesielt pen. Hun har særpreg og sjarm, men jeg synes som sagt ikke hun er veldig pen. Det er ikke dermed sagt at jeg synes hun er stygg heller.

Jeg synes det er motsatt - at hun er ganske pen, men fryktelig kjedelig, uten særpreg og sjarm. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Petronella_*
Jeg syns hun har veldig klassisk pene trekk, og ikke minst utstråling som få.

Nei, hun har ikke det man kaller klassiske pene trekk .. hun er sjarmerende, men ikke klassisk pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er frøkna uten sminke. Selvsagt med en rar grimase i tillegg, "styggest" mulig bilder av kjendiser er jo uendelig populært.

Synes likevel hun har meget pene trekk:)

Synes hun er veldig vakker, har verdens fineste profil, men samtidig er det noe litt kjedelig over hele henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Her er frøkna uten sminke. Selvsagt med en rar grimase i tillegg, "styggest" mulig bilder av kjendiser er jo uendelig populært.

Synes likevel hun har meget pene trekk:)

Synes hun er veldig vakker, har verdens fineste profil, men samtidig er det noe litt kjedelig over hele henne.

Jeg synes hun er pen uten sminke også, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hun ligner på min søster, så jeg syns hun er nydelig, pen er litt kjedelig..

Forøvrig er jeg enig med PeeWee... (kryss i taket...)

Hvis det er sånn at du ligner på Kate Winslet og søsteren din ligner på Scarlett, må dere være fryktelig pene søstre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen for en hissigpropp da?!!

Synes Elastica sa helt åpenbare ting her. Alle blir penere med en stylist. Vi ser jo stort sette kjendisene "på sitt beste". Det er jo ikke sikkert at de heller synes de ser gudommelige ut når de ser seg i speilet om morgenen.

Jeg synes for øvrig Scarlett er nydelig!!

Hissigpropp? Leser du hissighet ut av det jeg skriver er det vel helst du som sliter med temperamentet :ler:

Ja, Elastica kommer med opplagte ting, som sagt: stating the obvious (det betyr å konstatere åpenbarheter, på engelsk) ;)

Noe mer du skulle sette fingeren på uten helt å lykkes med det, hissige-Anna?

Scarlett er pen ja, men har aldri sett henne uten sminke så tar mine forbehold med hvilke superlativer hun egentlig fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er frøkna uten sminke.

Hun ser ut som Charlize Theron på en elendig dag. Charlize er forøvrig sånn ca ti ganger penere enn Scarlett (Scarlett er kjedelig ja, og har null utstråling med mindre hun har masse glitter i øyenskyggen hun bruker) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...