-Fisken- Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 er rett og slett en av de dårligste filmene jeg har sett noen gang... :-? Så ca. 45 min av den, så gikk jeg. Den var rett og slett ikke vært å kaste bort tiden sin på...
Gjest Alive Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Filler'n, den som ser så bra ut på trailer'n....
Gjest ButtHead Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 er rett og slett en av de dårligste filmene jeg har sett noen gang... :-? Så ca. 45 min av den, så gikk jeg. Den var rett og slett ikke vært å kaste bort tiden sin på... Akkurat det er jeg ikke enig i, men smaken er som baken. Kanskje du hadde syntes filmen var bedre hvis du satt tiden ut.
Gjest ButtHead Skrevet 23. juni 2003 #6 Skrevet 23. juni 2003 Men nå er jo jeg stor fan av Adam Sandler, så det var nok med på å løfte opp filmen sånn at den ble enda bedre enn hvis det hadde vært en annen skuespiller.
natasha Skrevet 24. juni 2003 #8 Skrevet 24. juni 2003 Jeg likte filmen kjempegodt - synes både Adam og Jack gjorde en utmerket jobb.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #9 Skrevet 24. juni 2003 Fisk; du skulle nok ha sittet filmen ut, den hadde faktisk en ganske morsom vri på slutten.... Tror nok du hadde sittet igjen med et badre inntrykk da
-Fisken- Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2003 Er nok sant det ja Men kan ikke noe for det, når noen er så uheldige som i den filmen, blir nesten litt irritert, får så vondt av personen.. Men neste gang skal jeg sitte helt ut, hvem vet, kanskje filmen viser seg å bli bra mot slutten.. :D
VesleBråka Skrevet 25. juni 2003 #11 Skrevet 25. juni 2003 Veldig morsom film, men så ser jeg alt av adam sandler da... da er det alltid mye latterbrøl underveis, og en varm og koslig slutt. Kjæresten min lo så høyt og mye at de ved siden av oss flytta seg... Men som han sier, humoren er veldig amerikansk, og ettersom han (og jeg) ler veldig mye mer enn de andre i lokalet av adam sandler, så kan det godt være at humoren blir litt intern for norsk publikum generelt?
Gjest ButtHead Skrevet 25. juni 2003 #12 Skrevet 25. juni 2003 Veldig morsom film' date=' men så ser jeg alt av adam sandler da... da er det alltid mye latterbrøl underveis, og en varm og koslig slutt. Kjæresten min lo så høyt og mye at de ved siden av oss flytta seg... Men som han sier, humoren er veldig amerikansk, og ettersom han (og jeg) ler veldig mye mer enn de andre i lokalet av adam sandler, så kan det godt være at humoren blir litt intern for norsk publikum generelt?[/quote'] Jeg ser også alt av adam sandler, fyren er genial! Du bør sjekke ut de filmene han har gjort sammen med filmteamet sitt, happy madison, (hvis ikke du allerede har gjort det) bl. a The Animal og The Adventures Of Joe Dirt. Geniale filmer begge to!
-Fisken- Skrevet 10. august 2003 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2003 Ja, skrev jo selv at dette var en utrolig dårlig film. Merkelig. Så den på ntt i dag, grunnen varat jeg skulle på kino med noen venner som allerede hadde bestilt billetter. Nå syntes jeg filmen rett og slett var genial! Jeg aner virkelig ikke hva som gikk av meg da jeg såden første gangen. Hm. Dårlig dag kanskje? Aner ikke
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2003 #14 Skrevet 10. august 2003 Så denne filmen på kino... Den var ok der, men hadde jeg sett den på video hadde jeg ikke orket å se hele.... Syntes den var tåpelig... Clea
Anglofil Skrevet 11. august 2003 #15 Skrevet 11. august 2003 Synes den var morsom jeg,selvom den ikke vil vinne noen Oscar... Klemz fra:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå