Anne Skrevet 15. april 2002 #1 Skrevet 15. april 2002 Jeg har oppdaget en kul på ryggen og er spent på hva det er. Jeg skal selvsagt til legen, men jeg lurer på om noen av dere har erfaring med slikt. Helst skulle jeg ønske at mange av dere sier at ja jeg har hatt en eller flere fettkuler eller andre uskyldige kuler. Den kjennes ut til å sitte i kjøttet. Den er ganske vid i omkrets (kanskje 2 cm), men den er ganske flat og ikke tydelig. Det tok meg lang tid å innse at det faktisk er en kul. Noen erfaringer eller kompetanse på området?
Skorpion72 Skrevet 15. april 2002 #2 Skrevet 15. april 2002 Ja, jeg har en fettkul i lysken, helt ufarlig. Har også hatt en i tinningen, den har jeg fått fjernet en gang, men den kom tilbake. Fjernet den selv, ved i stikke en oppvarmet nål i den, IKKE å anbefale.
Anne Skrevet 15. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2002 En venninne av meg har også hatt en i lysken. Hvordan vet du at det er en uskyldig fettkul da og hvordan viste du det med den i tinningen?
Skorpion72 Skrevet 15. april 2002 #4 Skrevet 15. april 2002 Legen har tatt prøver av den i lysken, den har jeg ikke gjort noe med. Den i tinningen ble ikke sjkket, men legen var sikker på at det var en fettkul. Den ville jeg fjerne, synes ikke det var så lekkert med en kul i ansiktet.
Jellyfish Skrevet 18. april 2002 #5 Skrevet 18. april 2002 Jepp! Har selv en fettkul på halsen. Har hatt den der siden jeg var liten, og den skal visstnok være helt ufarlig. Sikkert ikke noe å engste seg for, men lykke til likevel!12
Gjest Chica Skrevet 18. april 2002 #6 Skrevet 18. april 2002 Jeg har en liten kul på ryggen. Sist jeg var til legen så han på den og klemte litt. Han mente det ikke var noe farlig, så han gjorde ikke noe med den. Fikk besked om å følge med den litt. Det har ikke vært noe forandring i den..
Gjest Anonym Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Har en kul på ryggen på midjen på venstre side. Har litt smerter når eg presser på den, kan bevegst litt tror eg. Noen som kan si hva det er?
Gjest Hanna Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Jeg har en stor klump på på korsryggen som kan bevege på seg når jeg holder på med den.. vet ikke hva det er, så lurer på om noen kan fortelle meg? lurer på om jeg burde gå til legen med det?
Gjest Blondie65 Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Alle kuler bør sjekkes av lege før en bestemmer seg for å leve med dem. Ingen her kan si om kulen er farlig eller om det er ufarlig. Kun kyndig helsepersonell kan si det. Avsted til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå