laperla Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei, Har nylig stripa håret mitt... Bruker vanligvis Body full fra Redken, men føler at den serien gjør håret veldig tråkt og vanskelig å ha med å gjøre nå. Ville det vært lurt å bytta til en annen serie, spesielt tilpassa blondt, stripa hår? I såfall, hvilke merker anbefaler dere? Bruker ennå Joico Deep penetrator reconstructor og Intense hydrator treatment et par ganger per uke. Takknemlig for svar.
hufsa! Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Heia,ja du burde jo kjøpe en for behandlet hår så det blir luftig og lettere.Er jo ett helsika og børste hvis ikke.Jeg bytter rundt på merkene og helt ærlig så er det vel hipp som happ med frisørmerkene..Jeg kjøper for tørt behandlet hår og jeg er bleika ,-))
laperla Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hva med Sebastian Laminates cellophanes? Eller Color Endure Violet shampoo? Åh, jeg blir helt surrete av alle disse navna og greier. Endret 11. desember 2008 av laperla
hufsa! Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Hva med Sebastian Laminates cellophanes? Eller Color Endure Violet shampoo? Åh, jeg blir helt surrete av alle disse navna og greier. Ja he he bruker Sebastian Laminates sheer i shampo og balsam syntes den er super.Finnes i lilla til bleika hår men syntes den lukter pyton..cellophanes pearl bruker jeg en gang i uka som kur og da blir jo stripene kjempefine og grå/hvite..i en ukes tid.Den andre har jeg ikke noe erfaring med.
hufsa! Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Ja he he bruker Sebastian Laminates sheer i shampo og balsam syntes den er super.Finnes i lilla til bleika hår men syntes den lukter pyton..cellophanes pearl bruker jeg en gang i uka som kur og da blir jo stripene kjempefine og grå/hvite..i en ukes tid.Den andre har jeg ikke noe erfaring med. Ja svarte før jeg kikka på bildene..den cellophanes jeg bruker er ei tube med kur..ikke shampoen..
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Vet ikke helt om dette svaret hjelper deg, men sist jeg var hos frisøren sa hun at man gjerne burde bruke hårprodukter for blondt hår selv om ikke håret er blondt, fordi det er bedre mot tørre tupper, etc. :o)
laperla Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 Ja he he bruker Sebastian Laminates sheer i shampo og balsam syntes den er super.Finnes i lilla til bleika hår men syntes den lukter pyton..cellophanes pearl bruker jeg en gang i uka som kur og da blir jo stripene kjempefine og grå/hvite..i en ukes tid.Den andre har jeg ikke noe erfaring med. Hei:) Takk for svar. Så det er den Sebastian shampooen jeg har linka til som lukter udregelig? Pokker, er bare den de har på LF.
hufsa! Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Hei:) Takk for svar. Så det er den Sebastian shampooen jeg har linka til som lukter udregelig? Pokker, er bare den de har på LF. Helt ærlig husker ikke hvilken av de det er..cello eller rich..men sheer er jo bare kjempegod,bes på ebay der får du literflasker..Du kan jo ta turen innom en frisør å lukte,he he.Det gjør jeg innimellom.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 jeg har også nystripa hår og bruker silvershampo fra matrix, den er kjemped god, men balsam må til, jeg bruker bare elvital sin for skadet hår sammen med den, silvershampoen hjelper til å styre unna grå, gul, grönn skjær i håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå