)Lunacy( Skrevet 11. desember 2008 #1 Del Skrevet 11. desember 2008 Det siste året har håret mitt blitt skikkelig tynt og stygt, mister også veldig mye hår. Bruker nesten ikke noen produkter som f.eks spray, bruker sjelden hårføner eller slettetang/krølltang.. Fikk høre at tilskudd av b-vitamin vil kunne hjelpe. Noen som har hatt samme problem og fått det tilbake til "normalt" igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 11. desember 2008 #2 Del Skrevet 11. desember 2008 Heia,ja b vitamin kan hjelpe og ølgjær mener jeg au er for håret om jeg husker riktig her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
)Lunacy( Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2008 Ølgjær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 11. desember 2008 #4 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja bestemora mi drakk det i alle år for håret he he..kjøper det på konialen iallefall for noen år siden.Blander det ut i vann mener jeg å huske.De gamle vet kjerringråda vettu ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 11. desember 2008 #5 Del Skrevet 11. desember 2008 He he søk på ølgjær står mye om det på kvasir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
)Lunacy( Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 11. desember 2008 Og plutselig var jeg litt klokere Får se om jeg prøver b-vitamin først.. Ølgjær hørtes grusomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 11. desember 2008 #7 Del Skrevet 11. desember 2008 Og plutselig var jeg litt klokere Får se om jeg prøver b-vitamin først.. Ølgjær hørtes grusomt ut Ja,husker lukta he he men mulig du kan få det i tab form.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_birgitte_* Skrevet 2. januar 2009 #8 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei - jeg kjenner ei eldre dame som har brukt ølgjær (drukket - en skje pulver oppløst i vann) hver dag siden hun var ung. Hun har det flotteste og blankeste hår du kan tenke deg!! Hun bruker ellers bare vanlig "butikkshampoo" og "butikkbalsam". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smillas Skrevet 4. januar 2009 #9 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei - jeg kjenner ei eldre dame som har brukt ølgjær (drukket - en skje pulver oppløst i vann) hver dag siden hun var ung. Hun har det flotteste og blankeste hår du kan tenke deg!! Hun bruker ellers bare vanlig "butikkshampoo" og "butikkbalsam". Det er mye B vitaminer i ølgjær, er vel derfor det sies å skulle være bra for håret. Ølgjær fås kjøpt i tablettform i matvarebutikker, da trenger en jo ikke smake så mye på det.. Har "spist" slike i mange år og er stort sett fornøyd med håret mitt, men kan ikke si jeg ser noen forandring nå når jeg ikke har spist det på noen år... Kommer kanskje litt an på om man er flink å få i seg bra med vitaminer ellers i kosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_P Skrevet 5. januar 2009 #10 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har akkuratt det samme problemet som deg ... mistet over 50% av håret mitt pga extention. brukt masse håprodukter i flere år som ødela håret mitt litt og litt. Har kjempe tunt hår nå, TUPPERER hver dag. men sjelden bruker spray t d. Har undersøkt masse om denne problemstillingen her, har forresten gått på B-vitaminer i ca 1 år nå, merker INGEN forkjell, HUSK at tablettene vi har er veldig svake da, jeg tar 3 om dagen. Jeg har blitt anbefalt om olgjær tidligere, men etter det jeg leste her, kommer jeg nok sannsynlig til å kjøpe det ganske snart. Mitt råd, IKKE sats på B-vitaminene alene, prøv oljær du og, eller dra på sunkost å hør med de... Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #11 Del Skrevet 6. januar 2009 Et lavkarbo-kosthold kan hjelpe deg til å få tilbake balansen i kroppen, og derved også et sunnere hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 6. januar 2009 #12 Del Skrevet 6. januar 2009 jeg har ihvertfall brukt flytende b-vitaminer i noen månder nå og merker stor forskjell, det har vokst mye!. har hørt at det er mye mer effektivt med det du får i deg i flytende form enn fast form som tabletter, ol. har prøvd b-vita tabletter også, uten å merke noen forskjell på håret. det jeg bruker heter tonipan og fås på apotek. (80 kr for 400 ml tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. mars 2009 #13 Del Skrevet 8. mars 2009 jeg har ihvertfall brukt flytende b-vitaminer i noen månder nå og merker stor forskjell, det har vokst mye!. har hørt at det er mye mer effektivt med det du får i deg i flytende form enn fast form som tabletter, ol. har prøvd b-vita tabletter også, uten å merke noen forskjell på håret. det jeg bruker heter tonipan og fås på apotek. (80 kr for 400 ml tror jeg) Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #14 Del Skrevet 9. mars 2009 Det siste året har håret mitt blitt skikkelig tynt og stygt, mister også veldig mye hår. Bruker nesten ikke noen produkter som f.eks spray, bruker sjelden hårføner eller slettetang/krølltang.. Fikk høre at tilskudd av b-vitamin vil kunne hjelpe. Noen som har hatt samme problem og fått det tilbake til "normalt" igjen?? Det er ikke normalt, TA DEG EN TUR TIL LEGEN og få tatt blodprøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #15 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg sliter med hårtap og tynt hår. Og har gått i et og et halvt år på B vitaminer til daglig, men er er ganske svake, har merket svææært lite forskjel. prøv litt forskjellig av hår nærigner som ølgjær, og det finnes som tabletter på sunkost butikker, pluss sink o vitaminer som oxo er viktige å få i seg for å merke raskere resultat. jeg tar 4 tabletter til daglig for håret jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå