Gå til innhold

Knipeøvelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Kan knipeøvelser bidra til at det blir mulig å få g-punktorgasme? (Jeg har aldri fått g-punktorgasme før, men vil gjerne få det).

2. Hvordan gjør dere knipeøvelser? Finnes det noen måter som er mer effektive enn andre? Hvor lenge bør man holde på? Kan musklene i vagina bli overtrente, og trenger de et døgn med hvile mellom hver treningsøkt, slik andre muskler i kroppen gjør? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knip 20 ganger morgen middag og kveld, var rådet jeg fikk fra min lege.

Om det hjelper på å få g-punktsorgasme har jeg ikke peiling på. Men det kan hende du jakter på den type orgasme forgjeves. Mange som aldri får det. G-punktet sitter ca 5 cm opp i skjeden på fremre vegg. Så du kan jo prøve deg litt frem :)

Skrevet

Jeg fikk først vaginale orgasmer og begynte å sprute etter at jeg begynte med knipeøvelser, men kan jo bare være en tilfeldighet da.. En som jeg er glad for :lur:

For å gjøre knipeøvelsene korrekt så bruker du de samme musklene som du bruker når du stopper strålen når du tisser.. Kan tenke deg at du skal spise spaghetti med skjeden, liksom "suge" innover, holde litt, for så å ta en runde til.. Vet ikke hvor ofte, men kanskje 10-20 repetisjoner om dagen.. Etterhvert trenger du ikke å gjøre det hver dag heller, da er det kanskje godt nok med annenhver dag.

Skrevet

En god idé ifm knipeøvelser er også å holde de i to sekunder per "knip".

• 2 uker senere...
Skrevet

Så 2 sekunder pr knip, og 20 knip pr dag, er tilstrekkelig? Høres så lite ut. Hvor lang tid tar det før man kan merke resultater da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...