Aurora M. Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Litt inspirert av de andre gavetrådene her inne, har jeg denne historien å fortelle: Jeg traff en gutt/mann på en chat for et års tid siden, som jeg siden har hatt noe kontakt med på msn. Jeg er ikke den som legger til folk på min msn i "hytt og pine", faktisk er han den eneste jeg har der, bortsett fra nære venner og familie. Han er real og grei å snakke med, men det har aldri vært antydning til noe annet enn vennskap mellom oss. Han er 12 år yngre enn meg, og bor på andre kanten av landet, og å møte han har aldri vært aktuellt. Vi simpelten bare snakker litt sammen i ny og ne, om løst og fast. Det må legges til at selv om han på mange måter er en oppegående kar, så er han veldig uerfaren når det kommer til alt som har med forhold å gjøre. Så kom bursdagen hans, og siden jeg har adressen, sendte jeg han på impuls en liten hilsen med en ting jeg har laget selv (driver og pusler og maler litt og sånn). Så kom min dag, og han spurte hva jeg ønsket meg. Og siden han nå spurte, så fortalte jeg hva jeg ønsket meg. Ingen stor dyr ting, men en praktisk sak som jeg virkelig ønsker meg, men som det er vanskelig å få tak i akkurat her jeg bor, men som jeg vet det er enkelt for han å få tak i. Så igår, da jeg snakket med han på msn, sa han at nå hadde han kjøpt bursdagsgave til meg, og skulle til å sende den. Jeg spurte på tull -Ja, hva er det da? -Det ble undertøy.. -Eh.. hæ? -Ja, fint undertøy! Hvitt med blonder! Tja, hva skal man si...? Begynner jeg å bli så gammal at jeg ikke følger med lengre i det hele tatt? Er det vanlig å kjøpe undertøy i bursdagsgave til et menneske du aldri har møtt og som du ikke har noe annet enn et rent platonisk forhold til (fullstendig blottet for seksuelle undertoner), OG som du hverken aner smaken eller langt mindre størrelsen til?? Det skal en del til å overraske meg på gavefronten etter 41 år med så ymse av det meste, men dette gjorde faktisk det. Og jeg kan ikke nekte for at det irriterer meg LITT når folk spør hva en ønsker seg, og så kommer opp med noe som er så langt unna som dette. Nå har ikke pakken kommet enda, men han er en ærlig kar som ikke tuller om ting, så undertøy blir det! He-he! Jeg ler jo mest av det da. Men likevel, at det går an å bli såå ute! Etter min mening.. Tilbakemeldinger noen?
Gjest Miley Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Får håpe han tuller! Hvis ikke får du deg en god latter om ikke annet
angeleyes Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Sikker på at han ikke sa det på fleip? Rart at han sa hva han hadde gitt deg. I alle fall når det var en slik gave. Du får skrive her når du har fått gaven da. Kanskje undertøyet faller i smak hvis det er det du virkelig får;)
Dr_ag_on_86 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 *abonnere* (skikkelig nysgjerrig på hva du får;))
Gjest WildRider Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Ja, dette vil jeg også finne ut hva blir til
Gjest MissLady utlogget.. Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Jeg håper han tuller med deg..
Gjest AnneShirley Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Høres jo helt snodig ut å kjøpe noe som skal passe til noen man ikke har størrelsen til. OG å kjøpe undertøy til noen man ikke kjenner veldig godt. Om det viser seg å være undertøy i pakke, er det kanskje greit å forklare ham at slike gaver bør "spares" til man er sikker på at mottakeren er "moden" for å motta det. Og at man bør vite størrelsen!
S85 Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Han tullet sikkert, det er sånn typisk tullesvar som flere av kameratene mine ville ha kommet med. Og hvitt blonde undertøy, hihi, lenge siden jeg har sett noe av det. Hva var det du ønsket deg da?
Aurora M. Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer med overstått dag Tusen takk! Venter fremdeles på pakken... Det ER jo en liten mulighet for at han tok den noe labre responsen min til seg, og gikk og kjøpte noe annet, og at det er derfor det drøyer litt.. Tullet tror jeg faktisk ikke han gjorde, men OM han gjorde det, var det ihvertfall ikke så verst en spøk!
Gjest WildRider Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 Ups, gratulerer med overstått!! Lurer virkelig jeg også, har bare fått undertøy en gang til bursdagen. Det var riktignok også en god venn jeg møtte på nettet, men ikke in real før 8 mnd etterpå, men han fikk det jo skikkelig til med rett strl, classy utseende og alt. Men sjelden jeg anbefaler noen mann å kjøpe undertøy i gave, så dette blir artig å se
Aurora M. Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. desember 2008 Hadde rent glemt den her jeg! Men siden det var noen spente, så kan jeg nå fortelle at det ble ikke undertøy! Han sa at han hadde tullet, men jeg er nå ikke så helt bombesikker på det da.. Uansett, jeg fikk det jeg ønsket meg, men hva DET er, ja det kan dere ha å lure på... for den som har tid til overs i disse dager.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Dette var jo helt åpenbart en spøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå