Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre som har opplevd at bokklubben er svææært trege med leveranser for tiden? jeg meldte med inn i ny bokklubb for 2 uker siden via nettet, det er enda ikke registrert på min bruker. jeg bestilte også to bøker den 1.desember, de ble først sendt igår. har bestilt flere bøkernå i helga, men begynner å bli litt bekymret for om det kommer frem til jul.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på sidene at det er forsinkelser.

Skrevet

Jeg meldte meg ut av bokklubben etter 1.5 år. Var drittlei av å avbestille månendsbok (innenfor tidsfristen vel å merke), for så å få den dumpenes ned i postkassa likevel. Å få komme gjennom på telefon til "kundesenteret" der, var jo like håpløst det også.

Skrevet
er det andre som har opplevd at bokklubben er svææært trege med leveranser for tiden? jeg meldte med inn i ny bokklubb for 2 uker siden via nettet, det er enda ikke registrert på min bruker. jeg bestilte også to bøker den 1.desember, de ble først sendt igår. har bestilt flere bøkernå i helga, men begynner å bli litt bekymret for om det kommer frem til jul.......

Ja!! :kjefte: Jeg synes de har blitt betraktelig dårligere det siste året. Jeg bestiller en del fagbøker derfra, ofte blir det billigere pga medlemspris og bonusen jeg opparbeider meg, og det tar jo flere UKER, ofte over en måned! :nei:

Skrevet

Bokklubben Hobbyklubben sender meg bøker eg har avbestilt, så eg må betala kr 55 for å returnera....verste bokklubben eg har vore borti. På kundeservice sei dei "kan ikke se at du har avbestilt...". Nei, dei satsar nok på det! Gler meg til å melda meg ut i februar.

Skrevet

Jøss, for en klaging da. Hvorfor i alle dager har dere meldt dere inn dersom dere ikke ønsker å motta boktilbud? Det er jo det en bokklubb handler om. INGEN bøker som blir avbestilt blir sendt, dessuten jobber det mange flinke mennesker på spreng for å hjelpe dere når dere ringer inn for å klage på de 50 kr dere må betale til POSTEN for å sende boken inn igjen. Særiøst, man må begynne å lure på hvor nøtt det går ann å bli..

Skrevet

Enig i at de har tapt seg voldsomt det siste året, men jeg har ikke meldt meg ut ennå fordi jeg stadig håper de skal bli bedre igjen... (Begynner å innse at det kanskje er litt vel naivt av meg. :ler: )

Før var det alltid rask levering (iallfall så rask som det kan få blitt med B-post), og det var ikke noe problem å komme gjennom på kundeservice. Men nå det siste året har jeg to ganger opplevd å få ødelagte bøker, noe som selvsagt ikke er Bokklubbens feil, men det ble et helvete å få byttet disse. Verken på telefon eller mail fikk jeg svar på hvordan man egentlig gikk fram for å returnere noe som var ødelagt (noen sa jeg skulle betale regningen først, andre sa jeg ikke skulle det, osv). Begge gangene gikk det mange, mange uker etter at jeg hadde returnert boken uten at jeg fikk ny vare, og heller ingen bekreftelse på at de hadde mottatt returen. Da jeg til slutt fikk snakke med en som kunne hjelpe meg fikk jeg til svar at de ikke hadde noen oversikt over hva som ble returnert...! :hakeslepp:

Det har også tatt opptil et halvt år før betalingene mine har blitt registrert, og når jeg har kontaktet dem for å sjekke om feilen ligger på min eller deres side, er det det samme svaret: De har problemer med datasystemet, og får ikke kontrollert hva som er betalt og ikke betalt. Høres temmelig skummelt ut... Jeg har ikke kjøpt noe derfra på lenge nå.

Skrevet

Huskar ein sommar eg bestilte ei bok om Danmark, og dei sende meg feil bok 2 gonger på rad.....

Skrevet
Jøss, for en klaging da. Hvorfor i alle dager har dere meldt dere inn dersom dere ikke ønsker å motta boktilbud?

Ja, nettopp, bokTILBUD. Tilbud man har rett til å avslå, derfor avbestiller man. Man må ikke kjøpe alt man tilbys vet du ;) Derfor er det jo en smule irriterende å motta denne boken likevel, og måtte heftes med å sende den tilbake. Mulig jeg er smålig og gnien, men jeg ville ikke likt å betale 50 kr for noe jeg ikke skulle ha nedi postkassa mi i utganspunktet....

Skrevet

har svart i en annen tråd om bokklubben. DA var jeg fornøyd, men det er jeg ikke nå. Har opplevd to ganger nå at de ikke har sendt beskjed på mail om ny hovedbok. Så da har jeg jo fått boka i posten. Det var jo i og for seg greit, for jeg kunne jo sjekka selv. Ok bøker var det også.

Men mistet fakturaen for den ene, og sendte mail om det. Om de kunne sende meg beløpet og kid-nr. Det gjorde de aldri. En uke senere senere fikk jeg mail med purring, men da jeg skulle betale fikk jeg beskjed om at det var et ugyldig kidnummer. Sendte mail, fikk ikke svar... Så i dag fikk jeg purring i posten! Den er betalt. Og nå skal jeg melde meg ut.

(Og før noen spør hvorfor jeg ikke har ringt.. Jeg har prøvd, men kom ikke igjennom, og gidder altså ikke sitte i kø, bare fordi de ikke kan svare på en mail.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...