Gå til innhold

Hvordan tolke interessert-signaler fra en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har ikke profil på facebook, og noen bruker mobilen mest til å ringe med, når de må.

Og ellers er ansikt-til-ansikt-kontakt det de satser på.

Hvordan tolker man interessesignaler "på den gamle måten", som de var før all tilgjengelighetsteknologien kom?

Lurer på hvordan søte Liv i Lofoten kunne være sikker på at barske Olav fra Toten fortsatt var interessert i 1903, når de møttes igjen et helt år etter det første møtet, og uten at tusenvis av sms-meldinger hadde fløyet mellom dem i mellomtiden. :P (For å sette det litt på spissen.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Vi menn, vertfall her jeg bor, er veldig opptatt av å få øyekontakt i korte trekk med den vi er interesert i. Også prøve å være i nærheten så mye som mulig.

Som oftest også tøffe seg litt, men dette varierer jo veldig i både måte og mengde. :)

Gjest Gjest_Dolly_*
Skrevet

Morsom den her. :fnise:

Jeg har nemlig møtt en sånn mann som blåser i data og internett. Han har kun mobil pga jobb, men sender overhode ikke meldinger. Ergo så står jeg igjen med å ringe fasttelefonen eller at vi tilfeldigvis møtes ute på byen. Det er iallfall en ny (iallfall mange år siden sist) erfaring. Må bare innse at det her kommer til å ta tid nå som alle kjappe metoder for kommunikasjon er utelukket. Back to old days

Skrevet

Jeg lurer litt og. Møtte en jeg har pratet med på byen. Vi satt ovenfor hverandre med et par venninner. Han trakket meg hele tiden på beina, uansett hvor mye jeg trakk de til meg. Dessuten brukte han beina sine til å fysisk "sperre" meg inne på et tidspunkt. Han var edru, jeg brisen. Jeg tolket det som en macho-oppvisning. Senere la jeg hånden min på kneet hans når vi pratet. Det ble en kort pause da gitt, he he. Thoughts anyone?

Skrevet
Morsom den her. :fnise:

Jeg har nemlig møtt en sånn mann som blåser i data og internett. Han har kun mobil pga jobb, men sender overhode ikke meldinger. Ergo så står jeg igjen med å ringe fasttelefonen eller at vi tilfeldigvis møtes ute på byen. Det er iallfall en ny (iallfall mange år siden sist) erfaring. Må bare innse at det her kommer til å ta tid nå som alle kjappe metoder for kommunikasjon er utelukket. Back to old days

Det er akkurat sånn "mitt prospekt" også er.

Hvordan gjorde de egentlig dette før i tiden?...

Hvordan viser man interesse når man ikke kan holde kontakten daglig via teknologi?

Skrive et ordentlig sjarmerende brev?...

Skrevet
Det er akkurat sånn "mitt prospekt" også er.

Hvordan gjorde de egentlig dette før i tiden?...

Hvordan viser man interesse når man ikke kan holde kontakten daglig via teknologi?

Skrive et ordentlig sjarmerende brev?...

Tja de fleste har på et eller annet vis tilgang til en mail... Går fint ann å ha kontakt via mail, selv for de som ikke liker den moderne teknologien... Og tar disse seg bryet med å holde kontakten på den måten, ja da er det noe der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...