Gå til innhold

Hvordan lokke han?

Gjest pasta

Anbefalte innlegg

Har noe på gang med drømmefyren. Han har sagt til andre at jeg er drømmedama, både før og etter vi begynte å date. Kort fortalt begynte vi å få det veldig bra sammen, helt til han fikk panikk og rygget ut.

Jeg begynner nesten å tro det er fordi jeg ikke er sjalu og bitchy nok. Det er nemlig slike damer han er vant til. Hvert eneste forhold han har hatt har vært spekket med drama fra første stund, og han har blitt virkelig herjet med.

Han er utvilsomt forelska i meg, men at han er veldig usikker på meg siden jeg ikke passer inn i det mønsteret han er vant til.

Føler meg lurt inn i et spill her, og jeg aner ikke hvordan jeg bør spille for å vinne (han).

Gutter, hva er det smarteste å gjøre

- når han nøler og gir uttrykk for at han ikke tør åpne seg/forplikte seg/stole på meg?

- når han prøver å oppføre seg på en dårlig måte for å få meg til å gå fra han så han kan slippe usikkerheten?

- når jeg merker at han føler seg underlegen meg?

- når jeg merker han prøver å finne feil på meg og det som er mellom oss for å slippe usikkerheten?

Målet mitt er å gjøre det umulig for han å glemme meg samtidig som jeg gir han en liten dytt mot å få troen på seg selv. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er du så sikker på at han rett og slett bare ikke er så dødsforelsket i deg som du tror? Når slik usikkerhet pleier å oppstå så tidlig i et forhold, er det som regel mangel på følelser som er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter, hva er det smarteste å gjøre

- når han nøler og gir uttrykk for at han ikke tør åpne seg/forplikte seg/stole på meg?

- når han prøver å oppføre seg på en dårlig måte for å få meg til å gå fra han så han kan slippe usikkerheten? - når jeg merker at han føler seg underlegen meg? - når jeg merker han prøver å finne feil på meg og det som er mellom oss for å slippe usikkerheten?

Målet mitt er å gjøre det umulig for han å glemme meg samtidig som jeg gir han en liten dytt mot å få troen på seg selv. :Hehe:

Nå er jeg ikke gutt da, men har erfaring fra samme type mannfolk =P hehe

Gi han tid, og ikke push han for mye. Om han ikke er vandt til å binde seg, så bare ta livet med ro og ikke press han opp i et hjørne, da vil han garantert springe bort. Det viktigeste er å gi han tid.

Vise at du ikke er som alle andre som gir opp på han fordi at hans egen usikkerhet driver han til å oppføre seg dårlig. Jeg hadde en type som gjode det samme. Bare ikke gi opp, og la han vite det. Ikke finn deg i hva som helst, men si til han at du ser bak fasaden hans. Du må sikkert finne deg i mye fremover, men det er nok verdt det. Men ikke vær redd for å snakke tilbake, uten å true med at du ikke vil være med han osv.

han føler seg underlegen deg??

Det er hans egne unskjyldninger til hans egne problemer. Ikke ta det til deg, men om han sier f.eks "vi er så forskjellige" så kan du svare med å smile å si "ja, men motsetninger tiltrekker". Ikke bli lei deg, men vis din sikkerhet over at dere liksom hører sammen. Vær mystisk og tiltrekkende og utforugsigbar. Uansett hvor usikker han er, vis at du er sikker. Viser du tvil når han uttrykker det, så har han fått bekreftet de bittesmå tankene han må ha hatt om deg og dere.

De problemene du har minner så sykt om min kjæreste at det er nesten litt skremmende =P holdt på med han i to år, og vært sammen 3. så ble ganske god på spillet etterhvert=P

hvilken stjernetegn er han?

Masse lykke til ^^

Endret av fløtepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er du så sikker på at han rett og slett bare ikke er så dødsforelsket i deg som du tror? Når slik usikkerhet pleier å oppstå så tidlig i et forhold, er det som regel mangel på følelser som er årsaken.

Ventet meg en sånn halvsur kommentar ja :ler:

Svaret er: Fordi jeg har fått det bekreftet fra annet hold.

Deilig å få det bekreftet, for det var forferdelig å gå rundt og være redd for at det var mangel på følelser som var grunnen. Vi er ikke offisielt sammen uansett, vi dater, sånn for å presisere det.

Han er så forelska at han sover dårlig og har mista matlysten...og det er jeg og :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så forelska at han sover dårlig og har mista matlysten...og det er jeg og :hjerter_rundt:

Du er så heldig! =) Gleder meg til jeg opplever det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare motsi deg litt her:P

Er jente da, men jeg har opplevd dette med å trekke meg tilbake fordi jeg forelsker meg. Usikkerheten har ingenting med følelsene mine å gjøre, for jeg VET jeg er forelsket. Det har mer med alt det forelskelsen bringer, som jeg er mer usikker på. Og det igjen, har å gjøre med mine personlige problemer.

En jeg datet ifjor var mer som deg; han trodde ikke på at jeg hadde følelser for han, fordi jeg trakk meg tilbake hver gang...Men jeg hadde virkelig fått følelser for han, og det var synd at han ikke kunne tenke seg et annet scenario.. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_truls_*
Nå er jeg ikke gutt da, men har erfaring fra samme type mannfolk =P hehe

Gi han tid, og ikke push han for mye. Om han ikke er vandt til å binde seg, så bare ta livet med ro og ikke press han opp i et hjørne, da vil han garantert springe bort. Det viktigeste er å gi han tid.

Vise at du ikke er som alle andre som gir opp på han fordi at hans egen usikkerhet driver han til å oppføre seg dårlig. Jeg hadde en type som gjode det samme. Bare ikke gi opp, og la han vite det. Ikke finn deg i hva som helst, men si til han at du ser bak fasaden hans. Du må sikkert finne deg i mye fremover, men det er nok verdt det. Men ikke vær redd for å snakke tilbake, uten å true med at du ikke vil være med han osv.

han føler seg underlegen deg??

Det er hans egne unskjyldninger til hans egne problemer. Ikke ta det til deg, men om han sier f.eks "vi er så forskjellige" så kan du svare med å smile å si "ja, men motsetninger tiltrekker". Ikke bli lei deg, men vis din sikkerhet over at dere liksom hører sammen. Vær mystisk og tiltrekkende og utforugsigbar. Uansett hvor usikker han er, vis at du er sikker. Viser du tvil når han uttrykker det, så har han fått bekreftet de bittesmå tankene han må ha hatt om deg og dere.

De problemene du har minner så sykt om min kjæreste at det er nesten litt skremmende =P holdt på med han i to år, og vært sammen 3. så ble ganske god på spillet etterhvert=P

hvilken stjernetegn er han?

Masse lykke til ^^

DET BURDE DA FOR FAEN VÆRE MULIG Å IKKE BRUKE FARGER PÅ EN FREDAG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_truls_*
Hvordan lokke på en mann? På samme måte som en katt vel, Pssss,Pssss

Det skal siest at jeg har hatt mye bedre erfaring med å lokke på katten med en godbit. Kanskje det vil være en god ide å finne ut av hva favoritt maten hannes er, forså å lokke han med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_sunshine_*
Hvordan lokke på en mann? På samme måte som en katt vel, Pssss,Pssss

ja..det var en fin ide! enn om alle bare kunne se skogen for trær..elller, trær for skog.. u know! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...