Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Det var ikke meninga engang, jeg skulle vaske klær, også tømte jeg alle lommene, også fant jeg kvittering på noe jeg vet er til meg! Hva gjør jeg nå? Jeg har ikke lyst å si det til han, han ville jo at det skulle være overraskelse:(
Nabodama Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hehe, får håpe du får det du tro du får da:) Du gjør ingenting, for da ødelegger du bare gleden for ham, også spiller du overrasket når du får gaven.
MissStiles Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Du gjør ingenting. Ikke si det til han! Da ødelegger du alt!
Gjest WildRider Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Enig med resten. Ble du foresten ikke fornøyd, eller? Spill overrasket så det holder, så blir han også glad.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Ok, skal ikke si det. Men ble jo litt lei meg også da. Får ville jo bli overrasket! Men det var jo en kjempefin gave da XD
Bellatrix Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Så lenge du liker gaven er det vel ikke noe krise at du vet hva det er?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Så lenge du liker gaven er det vel ikke noe krise at du vet hva det er? Nei, er ikke noe krise:) Men syns litt synd på han, for han ville så gjerne overraske meg med det. Og det gjorde han jo uansett da.. Men så ville jeg jo gjerne blitt overrasket på julaften!
Phaedra Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Hihi, jeg fant ut hva jeg skulle få i konfirmasjonsgave av foreldrene mine da jeg kom over kvitteringen ved et uhell. Gikk i ukesvis og latet som om jeg ikke visste noe, og da dagen kom latet jeg som om jeg var kjempeoverrasket, mens faktum var at jeg hadde sittet hele kvelden og gledet meg til å få nettopp denne gaven Det skal ikke være enkelt! Men foreldrene mine ble glade for å "overraske" meg de Fortalte dem sannheten flere år etter og da bare lo de av det :]
Chimamanda Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Hehe, jeg fant ut hva jeg fikk i bursdagsgave av kjaeresten min for litt siden. Holdt munn og spilte kjempeoverrasket paa dagen. Funka som bare det
Gjest Sj Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 off, det var uheldig ja! Jeg hadde nok også holdt tett om det. Men hadde dama mi sakt det til meg hadde jeg blitt glad. Hun hadde jo ikke fått gaven før julaften uansett. Og da kunne jeg i tilegg kjøpt en annen liten ting til som hun ikke vet om. Og ikke bedt om kvittering
camilla* Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Lat som ingen ting og spill overrasket. Lærer barna mine det samme når de skjønner hva besteforeldrene planlegger å gi dem til jul !!
ma1 Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Hva i alle dager er problemet? At du har ødelagt overraskelsen for deg selv? Da må han nesten kjøpe ny gave.....
Glitnir Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Skjønner ikke hva du spør om egentlig? Kjipt at du har ødelagt overraskelsen for deg selv (selv om det ikke var med vilje), men selvfølgelig sier du det ikke til ham og ødelegger hans glede med å overraske deg på julaften!
Hanselot Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 Det var ikke meninga engang, jeg skulle vaske klær, også tømte jeg alle lommene, også fant jeg kvittering på noe jeg vet er til meg! Hva gjør jeg nå? Jeg har ikke lyst å si det til han, han ville jo at det skulle være overraskelse:( Hihi, får håpe den er til deg da...
Rosalie Skrevet 12. desember 2008 #15 Skrevet 12. desember 2008 Ok, skal ikke si det. Men ble jo litt lei meg også da. Får ville jo bli overrasket! Men det var jo en kjempefin gave da XD Da har du vel kanskje lært at du ikke har noe med å rote i andres lommer?
Småkjekset Skrevet 12. desember 2008 #16 Skrevet 12. desember 2008 Da har du vel kanskje lært at du ikke har noe med å rote i andres lommer? Hun skulle vaske klær, og det var derfor hun kom over det.. Tømmer ikke du lommene før du vasker klærne dine da?
Rosalie Skrevet 12. desember 2008 #17 Skrevet 12. desember 2008 Hun skulle vaske klær, og det var derfor hun kom over det.. Tømmer ikke du lommene før du vasker klærne dine da? Tømmer mine egne lommer, ja, samboer må tømme sine egne. Har han ikke gjort det, havner skikktentøyet hans i hans side av senga.
Gjest Reka Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 Hihi, får håpe den er til deg da...
Bomull Skrevet 12. desember 2008 #19 Skrevet 12. desember 2008 Ser ikke noe problem med å tømme lommene til samboer når jeg skal vaske klær. Om han har noe å skjule får han sørge for å tømme selv. Og hvordan skal man finne ut om de er tømt uten å sjekke? TS: Jeg vet nesten alltid hva jeg får til jul av sambo, men det er fordi han er håpløs på å holde det hemmelig. Han hinter og viser meg pakkene. Så da skjønner jeg det rimelig kjapt. Litt kjipt å aldri få en overraskelse, men man blir vant med det.
Gjest Gjest_anny_* Skrevet 12. desember 2008 #20 Skrevet 12. desember 2008 Hihi, får håpe den er til deg da... Akkurat det har jeg opplevd for ramme alvor; eksmannen hadde kjøpt dyre smykker til elskerinna og jeg fant kvitteringen i lommen hans. Mens vi fremdeles var gift. Jeg kan le nå, år etterpå, men det var ikke moro da. Så for din del så håper jeg at det er til deg. Men man har ingen garantier i denne verden. Ikke meningen å være negativ, men det kan skje den beste. Så hvis du tenker på det, så kan du jo bli ekstra glad når du får gaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå