Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett på define reklamen der frisøren blender fleksible paste og straight lotion. Noen som har prøvt denne blandingen? Har mange mislykkete erfaringer med å¨kjøpe hårstyling produkter på dagligvarebutikk, men ble litt interessert nå.

Eller er det noen som kan tipse om hårprodukter som kan ligne, det skal gi mykt hår, men likevel hold, og jeg vil strekke ut fallen min (bruker strekketang, men er synes det går for lang tid)

Her er en link til denne reklamen: http://www.define.no gå på tips fra frisøren, og deretter din stylingkrem (finner ingen direktelink)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett på denne reklamen. For a si det sånn, jeg mener du får det som du betale for. Jeg har prøvd mange dagligvarer og er slett ikke fornøyd.

Ut i fra det du sier, kan jeg anbefale Redken Straightline til å rette ut håret ditt(den tar du på vått hår), og etterpå når det er tørket kan du bruke Redken Rewind (for hold) eller Redken Outshine (gir litt hold, men og gjøre hår veldig myk).

Skrevet

Jeg har begge produktene (samboern fikk vareprøver på jobb..) og jeg ville aldri blandet past med straightlotion.. Begge gir sinsykt fett hår.. Vel.. huff.. vet ikke jeg. Du får prøve deg frem;)

Super reklame for å få folk til å kjøpe TO i stedet for ett produkt! :ler:

Skrevet

Nei det er nettopp fett hår jeg ikke vil ha. Frisøren min brukte noen tigi produkter som gjorde at håret mitt ble kjempemykt, som det var ingen produkter i, likevel lå håret akkurat slik det skulle. Men husker ikke hva de het, og jeg vil bestille fra lookfantastic........

Da sparte jeg de pengene på nok et bomkjøp fra define........

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Så ring frisøren din å spør da, kan det være så vanskelig Cilla?

Define er bare dritt, ingen som vil ta vare på håret sitt bruker noe fra denne serien som ikke engang egner seg til å vaske do med.

TIGI er en kjempefin serie :D

Minnie

Skrevet

Hva er så galt med define..??

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lot meg lure og kjøpte straight lotion fra Define, men håret blir skikkelig ekkelt og fett av det. Så nei, ikke kjøp den du! :blunke:

Før jeg kjøpte denne, brukte jeg en lotion fra Loreal, kjøpte den hos frisøren, og den var veldig god..Husker ikke helt hva den het, men den var fra Loreàl ihvertfall.

Gjest Adina Madeleine
Skrevet
Hva er så galt med define..??

Bruker vanligvis ikke "billig" shampoer, men fikk noen prøver på Define og var så dum å prøve disse. Håret mitt er langt og det føltes som om det kom et seigt belegg på håret, og det ble fett å ta på. Når jeg dro i håret satt dette belegget igjen på fingrene. Håret ble også tungt og fullstendig umulig å få i noen frisyre. Er ganske hysterisk når det gjelder håret, så har fått fullstendig skrekken. :evil:

Skrevet

Jeg bruker Define shampoo og balsam hver dag, og har aldri hatt problemer med den. Får kjempemykt, glatt og fint hår (eller babyhår, som vennene mine liker å kalle det :sinna: )

Mitt hår har alltid vært så glatt at all styling har vært så og si umulig, men dette har ingen ting med shampooen å gjøre.

Gjest ButtHead
Skrevet

Det står på baksiden av define flaska at den er utviklet i samarbeid med norske frisører. Er dette sant eller bare bullshit?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Det står på baksiden av define flaska at den er utviklet i samarbeid med norske frisører. Er dette sant eller bare bullshit?

I følge min frisør er det bare "bullshit"- og jeg tror henne.

Minnie

Gjest ButtHead
Skrevet

I følge min frisør er det bare "bullshit"- og jeg tror henne.

Minnie

Synes det er dumt at det står en ting som ikke er tilfelle.

Vet at reklame folka vil selge mest mulig, men de burde ikke hatt lov til å skrive sånt på hvis det ikke er sant. :evil:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

De "frisørene" som har vært med på dette prosjektet er nok ikke frisører jeg ville latt klippe mitt hår- det er koksikkert.

Minnie

Gjest Ethereal
Skrevet

Hun som er i reklamen er fra Tromsø, og jeg har hørt at mange frisører her oppe er rimelig irritert på at hun har latt seg kjøpe til å fronte reklamen. Define er IKKE utviklet i samarbeid med norske frisører, men endel frisører har fått penger for å være med i reklamefilmene. Ofte kaster man bare bort penger med å kjøpe billige ting som ikke funker, for så å krype til korset og kjøpe de produktene man burde ha kjøpt (hos frisøren) i første instans. Dyrt blir til billig....

Jeg har hørt at KMS og TIGI har bra produkter for å rette ut håret. Selv sverger jeg til Sebastian, men har ingen erfaring med den type produkter.

Skrevet

På et stipend på 1000 kr i måneden (etter husleie), har en rett og slett ikke råd til å bruke flere hundre kroner på en shampoo. Har aldri hatt problemer med disse "billigshampoo'ene", som visstnok skal være så fæle...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Har aldri hatt problemer med disse "billigshampoo'ene", som visstnok skal være så fæle...

Jeg har vært borti endel mennesker som sier at de har flott hår selv om de bruker billig-shampoo mm. Men i mange tilfeller er ikke håret "flott" i det hele tatt. Det kommer an på øyet som ser og mange frisører vil nok kunne se hvem som bruker skikkelige saker og hvem som tror på vrøvlet til Define.

Minnie

Skrevet

Ja, altså, jeg mener ikke at dyrere shampoer ikke er bra/bedre, men samtidig er de også veldig mye dyrere, og da synes jeg define, som til en billig pris gir meg rent hår som absolutt ikke ser forferdelig ut, er helt OK. Kan godt hende håret mitt hadde sett masse bedre ut med en kjeeempedyr shampo, har aldri prøvd, men det får så være. Håret mitt ser da virkelig ikke spesielt verre ut enn "alle andres" hår (synes nå jeg :wink: )

I tillegg kjøper jeg IKKE Define fordi den liksom skal være utviklet av norske frisører, slikt sies i alle reklamer, og jeg tror akkurat like lite på det som alle andre her inne. Grunnen er heller at dette er en av de veldig få shampoene jeg kan bruke uten å "ødelegge" meg helt, da jeg lett får eksem (atopisk eksem) :cry: Kjenner også andre som egentlig er allergiske mot parfyme o.l, men som kan bruke denne shampoen, så det er iallefall positivt :kgsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...