Gjest Gjest_Sommerfugl_* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg hadde besøk av en venninne for noen uker siden. Tok henne med på ut på lørdagen, noe jeg angrer sterkt på i ettertid. Hun har ett enormt behov for bekreftelse og i løpet av den kvelden var det nesten umulig å få kontakt med henne, da hun stadig fant seg nye menn som hun satt og kysset midt i lokalet. Hun har akkurat fått samboer, men jeg tror hun ikke tenker på han når hun er ute. Hun er en flott og veldig pen jente som det er gøy å prate med, men har ikke grenser. Det var som "alt er lov" siden hun ikke var i sin egen hjemby og ikke kunne bli tatt på fersken av noen kjente. Hun ville til og med ha med den ene mannen hjem til meg og min samboer. Hun er sammen med verdens snilleste mann og de har det bra sammen, i følge henne. Men hun oppfører seg som om hun fortsatt er singel. Jeg konfronterte henne den kvelden, men hun latet som ingen ting. Bør jeg gjøre det igjen og si at det ikke går an å oppføre seg slik? Både min samboer og jeg var flaue på hennes vegne.
Gjest WildRider Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Du bør fortelle henne at slik oppførsel er veldig umoden og teit, både når du er tilstede og ser det, og ikke..
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 JAA! Grøss og gru! Selv om hun er en venninne burde du tenke på den stakkars samboeren som sitter hjemme og aner fred og ingen fare. Hvorfor ikke si ifra til han? Hadde det vært meg, ville jeg blitt lei meg, men glad for å få vite sannheten!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Snakk med henne en gang til og si at enten forteller du det til typen eller så gjør hun det. Da går nok alvoret opp for henne.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Jeg hadde også en slik venninne en gang. Hun eide ingen moralske sperrer eller skrupler når det kom til å kysse og prate sex med fremmede menn (hun har også samboer). Da hun gikk så langt som å legge ann på min kjæreste, kuttet jeg all kontakt med henne.
Gjest oslogutt28 Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Snakk med typen hennes, hvis hun nekter å høre på deg. Dama mi var slik før. Det var flere av kompisene og venninnene mine som reagerte på oppførselen hennes. Så jeg sa: "enten skjerper du deg, ellers så slår jeg opp." Ingen fortjener en slik partner.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Send samboeren hennes et anonymt brev, slik at han kan komme seg unna og finne seg noen bedre. Mest sannsynlig har denne dama vært utro mot han. Ingen fortjener å gå rundt som intetanende fjolls, mens parteren deres bedrar dem bak ryggen demmes. Å skjule slik oppførsel er umoralsk.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Snakk med typen hennes, hvis hun nekter å høre på deg. Dama mi var slik før. Det var flere av kompisene og venninnene mine som reagerte på oppførselen hennes. Så jeg sa: "enten skjerper du deg, ellers så slår jeg opp." Ingen fortjener en slik partner. Rimelig feigt spør du meg. Jeg ville heller spurt vennina hva hun sliter med som gjør at hun oppfører seg slik. En ting er å si ifra, men ikke anonymt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå