Gjest Emera Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har lastet ned denne nye versjonen, men synes det er mye styr med den. Om kontaktene mine er tilgjengelige eller ikke er hipp som happ samme hva det står på dem. Jeg logger meg på "som frakoblet," og når jeg setter meg på tilgjengelig kan statusen til kontaktene endre seg i det øyeblikk jeg endrer min. Ofte opplever jeg også at når jeg åpner et samtalevindu så blir kontakten frakoblet nøyaktig på det tidspunktet jeg skriver en melding (altså før jeg har sendt meldingen). Noen ganger starter jeg en samtale og får aldri svar, har inntrykk av at de ikke får meldingen i det hele tatt selv om det ser sånn ut hos meg. Mine kontakter er kun nære venner som ikke har for vane å ignorere meg. Noe av dette er vel ikke uvanlig med msn, men etter jeg lastet ned beta synes jeg det aldri helt stemmer. Har prøvd å innstallere på nytt. Flere som har lagt merke til slike ting med beta-versjonen?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Først av alt : det er en beta, og de kaller det beta for en grunn. Den er ikke ferdig ennå. Det er sikkert ikke bare du som har det sånn, og det blir nok ikke ordnet før i neste beta (kommer sikkert nyere versjon med jevne mellomrom). Beste du kan gjøre er å slette alle spor av den, og legge inn den nyeste msn, som ikke er beta. Da vil alt fungere slik det burde fungere, men så klart, ting kan henge og tulle der og. Men ikke så mye. Om det ikke er noe nettproblemer hos deg som kan forklare det da? Telenor har jo f eks vært trøblete, om du da har pratet med noen som har nett som kommer og går? Jeg styrer ihvertfall unna beta-versjoner. Gidder ikke surr!
Gjest Emera Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hei og takk for svar! Jo, jeg har forstått at beta-versjoner egentlig ikke er noe å ha. Har kikket litt rundt på nettet nå. Det er ingen nettproblemer hos meg, så der ligger feilen ikke. Så da skal jeg se etter en annen versjon, tenker jeg.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Som nevnt, det er jo en beta, mye feil, mye avlogginger, mye filleting som man kanskje ikke legger merke til før det ikke funker.. Jeg har den også og opplever ganske mye av det du sier, men det er jo en beta og det pleier jo å være mye tull. Om du laster ned windows live messenger (msn i den forstand) fra msn.no siden så får du den siste som funker ordentlig.
Gjest Emera Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Ja, jeg har prøvd et par ganger å laste ned den nå, men det vil seg ikke. Mulig jeg må fjerne et eller annet gammelt først.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Greieste er å gå inn på kontrollpanel og fjern/legg til programvare. Den pleier å ta det meste..
Gjest Emera Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Ja, jeg avinstallerte jo betaversjonen, men det funket ikke med nedlasting likevel. Har lest litt rundt og det ser ut til å være et eller annet mer som må fjernes. Driver og prøver dette ut nuh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå