Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg skal operere halebenet i desember(forhåpentligvis). Eller det vil si, ta det bort etter da nesten to år med smerter. Noen som har vært igjennom noe lignene eller har hørt om noe sånt???

men det skal bli deilig å få det gjort.. er 21 år og føler meg som en 90 åring når jeg skal reise meg opp enkelte ganger. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Har du brukket det eller noe? Jeg har et brukket haleben i tillegg til en kranglete rygg, har kroniske smerter. Kanskje jeg også skal få det operert?

Gjest the imp
Skrevet

Når det gjelder halebein er de som regel svært lite villige til å operere på grunn av komplikasjoner. Men dersom du har kroniske smerter på grunn av halebeinet ditt, ville jeg tatt det opp med legen.

Gjest Donna
Skrevet

Min bestemor har operert bort halebeinet- det ble brukket - og hun har fremdeles smerter i det selv om hun ikke har det .......

Skrevet

spørsmålet var ikke OM jeg skulle.. vet alt (!!!!!!) om og rundt en sånn operasjone.lurte på om det var noen som har vært gjennom det samme.. 99,9 % blir bra, så da har du en uheldig bestemor.

Jeg datt for 2 år siden og har fått en "gleppe" mellom overgangen halebein og korsrygg. jeg SKAL ta den operasjonen, uansett..

Gjest Tristessa
Skrevet

Legen min har nektet meg operasjon. Om han er kjip eller vurderer konsekvensene, aner jeg ikke. Men jeg føler jeg blir litt motløs når jeg ikke kan gjøre noe mot smertene jeg har annet å ta paralgin (på veldig dårlige dager) eller gi blaffen og heller ta et glass rødvin de kveldene det er så ille at jeg ikke får sove skikkelig.

Skrevet

Jeg har et halebein som stikker litt ut på en måte...

Jeg måtte slutte med ridning pga. det, fikk store sår... det er vondt å sitte på harde stoler også noen ganger, men ellers har jeg ingen plager. Da jeg spurte legen sa han at slike operasjoner ofte førte til problemer med avføringen. Derfor rådet han meg fra det...

Skrevet
sa han at slike operasjoner ofte førte til problemer med avføringen

aldri hørt om

Hvor mange av dere har vært hos ortoped??? Må ta med at jg har vært igjennom runddansen med leger og sykehus 2 ganger, og må igjen når jeg skal operere.

Fastleger/almenleger sier mye rart, så til dere som bare har snakka med dem.. prøv ortoped. Jeg har heller ikke blitt anbefalt operasjon og det er sant at de prøver å unngå det, men mine plager har begynt å forplante seg i ryggen.. og jeg føler at det er det beste å ta bort halebenet da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...