Gjest Gjest_Minni_* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei alle godt folk! Jeg sitter her å lurer på om jeg kanskje har vært litt VEL sær og vanskelig, så håper noen vil komme med noen synspunkter. Det har seg sånn at jeg og kjæresten har sett vedlig lite til hverandre i det siste, pga mye skole osv. Det er jo sånn det er i disse eksamenstider! Men denne uken er det endelig slutt, og jeg hadde håpet vi skulle kose oss masse, være glade for at det er over sammen (ihvertfall for denne gang) osv. Men han har allerede lagt masse andre planer, med ekstremt lite tid til meg. Jeg ble egentlig ikke så sur, men veldig skuffet, og har derfor vært litt kort og likegyldig over tlf/sms. Han mener jeg må slutte med det, og ikke har rett til å furte overhodet. Det skal sies at han vet hvorfor jeg er sånn, fordi jeg fortalte han hvordan jeg følte det. Men hva synes dere? Har jeg rett til å bli litt skuffet og litt furt? Jeg blir jo tross alt litt skjøvet til side her, for jeg har i tillegg snakket mye om denne dagen da vi var ferdige, at vi endelig skulle finne på noe gøy sammen osv... Blæææææ
Gjest WildRider Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg forstår hvordan du kan føle det på den måten, og jeg syns ikke du er noen crazy bitch, nei. Hvorfor har han lagt planer over alt, og ikke med deg? Dere er jo tross alt kjærester, og man skulle tro han ville være mest mulig med deg etter en turbulent og vanskelig tid med skole og alt der.
Gjest Frøken fisk Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Ja, du har rett til å være skuffa! Han visste at du hadde gledet deg til dere skulle være sammen, siden du hadde nevnt det for ham. Men siden han har lagt så mange planer, kan det være at han heller ikke har sett kamerater på en stund pga eksamen? Kjenner jeg har like mye behov for å være sammen med venner som kjæreste etter en stund med liten kontakt. Kan du ikke be han flytte noen av planene sine, så dere kan få tid sammen og heller be han ta de igjen etter nyttår?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Akkurat!! Det er det jeg også tenker! Hvorfor vil han ikke være sammen med MEG? Er det ikke kjæresten som kommer først?? Har jo påpekt akkurat det for han flere ganger. Da svarer han at jeg er det beste som har skjedd han, at han liker best å være sammen med meg i hele verden.. bla bla bla.. Men nå skal han gjøre disse tingene! Dust
Rosalie Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Hadde dere lagt planer, eller hadde du bare lagt planer med han oppe i hodet ditt? Husker selv etter de hersens eksamensperiodene så var det ikke så enkelt å prioritere hva man skulle gjøre med hvem, for alt sosialt liv hadde blitt forsømt en god stund. Kjæresten ble nok ikke prioritert høyest, da jeg faktisk hadde truffet han en del i perioden, om enn kun for å spise litt sammen eller en overnattings en gang i blant.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Dessuten skal han være sammen med venner han ser på skolen hele tiden. Altså mye mer enn meg i det siste!
{Wilma} Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Er han så opptatt at han ikke har tid til deg overhodet ? Hadde dere lagt planer han har avlyst fordi han har planlagt med andre istedenfor?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Dessuten skal han være sammen med venner han ser på skolen hele tiden. Altså mye mer enn meg i det siste! Jeg føler mye av det samme som deg i mitt forhold. Kjæresten er nettopp ferdig med eksamen og jeg har bare en igjen. Men under hele eksamens tiden har han vært sliten og lite interessert, mens jeg har bare gledet meg til det var ferdig for jeg tenkte kanskje det skulle bli bedre. sitedet sier han at vi er for mye sammen og at vi ikke har så mye spenning i forholdet. Derfor har jeg valgt å ikke henge på han. Jeg er likegyldig ovenfor han og lager planer selv. Selv om dette kan såre meg litt, fordi jeg vil være med han, så ser jeg nå at han savner meg og vil være sammen med meg. Kan hende kjæresten din bare er i en sånn periode. Gjør deg litt mindre tilgjenglig for han, dra på cafe med venninner og finn på ting, for da blir han automatisk ivrig etter å være mer med deg, og vet kanskje ikke helt hvor han har deg. da blir du spennende. jeg er sikker på at det fungerer. men ikke glem å vær søt og snill. det liker de alle! sorry.. ble litt ivrig her nå!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Vi hadde ikke lagt noen konkrete planer, men jeg har gått å gledet meg, så da ble det et ekstra slag i trynet å høre at han har lagt noen andre planer, uten å inkuldere meg. Ellers har han ikke vært så opptatt at han ikke har hatt tid i det hele tatt. Vi har jo sett hverandre denne perioden, bare mye mindre enn vanlig! Jeg har faktisk planlagt å dra bort i helgen istedet, med noen venninner. Så får han ha det så godt, og ikke komme krypende til meg kl 4 om natten etter en bytur med gutta!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har faktisk planlagt å dra bort i helgen istedet, med noen venninner. Så får han ha det så godt, og ikke komme krypende til meg kl 4 om natten etter en bytur med gutta!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 Uff.. Jaja! Litt trist å måtte holde på sånn også Men det sånn man må gjøre for å holde på de teite guttene! hehe
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #12 Skrevet 11. desember 2008 Uff.. Jaja! Litt trist å måtte holde på sånn også Men det sånn man må gjøre for å holde på de teite guttene! hehe Ja, jeg har mine erfaringer på det at man må bare. Det fører jo som regel til at han blir helt gal etter deg igjen og dere får en skikkelig opptur i forholdet. lykke til:)
Gjest bastian. Skrevet 11. desember 2008 #13 Skrevet 11. desember 2008 Uff.. Jaja! Litt trist å måtte holde på sånn også Men det sånn man må gjøre for å holde på de teite guttene! hehe Hva med å date noen smarte gutter i stedet for, da? De kan man nemlig snakke med i stedet
Gjest Chosa Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 Hva med å date noen smarte gutter i stedet for, da? De kan man nemlig snakke med i stedet Er jo ikke grunn til å slå opp det her da, synes jeg;) Man har perioder der det går bra og andre der det går litt dårligere.. Og gutter har det å forstå ting gjennom handling og ikke ord.. virker som det går inn det ene øret pg ut det andre.. Så da får man gjør det samme tilbake;)
Gjest pasta Skrevet 12. desember 2008 #15 Skrevet 12. desember 2008 Ja, jeg synes at du gjør deg litt vanskelig her. Hvis man ikke har konkrete planer er man i utgangspunktet fri til å bli med på det som andre foreslår. Det kan da ikke være sånn at man sier nei til venner, fordi "kanskje kjæresten har lyst til å finne på noe". Når det er sagt, har jeg venner som sier slike ting også. De faller tilslutt laangt ned på ringelista mi. Foreslår at du mekker en spennende date med kjæresten din og spør om han er ledig en spesifikk kveld. Klar kommunikasjon i forkant er alltid bedre enn "syting" i etterkant.
Kamikatze Skrevet 12. desember 2008 #16 Skrevet 12. desember 2008 Kanskje han er heldig og treffer ei blid og hyggelig jente på en av festene? Ei som ikke blir potta sur fordi han har ryggrad nok til å leve sitt eget liv, og ikke være en sprellemann som spreller hver gang du drar ham i... uh... hyssingen. Først neglisjerer du ham ved å begrave snytern din i bøker og eksamener, og så surer du for at hans liv også består av annet enn deg? Fordi han ikke kommer som en virvelvind bare du knipser med klørne? Kjøp heller ei bikkje.
S85 Skrevet 12. desember 2008 #17 Skrevet 12. desember 2008 Han mener jeg må slutte med det, og ikke har rett til å furte overhodet. Det skal sies at han vet hvorfor jeg er sånn, fordi jeg fortalte han hvordan jeg følte det. Synes han har litt rett, hvis du allerede har sagt til han at du er misfornøyd, så er det ikke nødvendig å fortsette å furte over det og være fort og likegyldig på tlf/sms. Jeg hadde iallefall blitt irritert hvis noen gjorde det
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 Fint med mange svar! Til siste innlegg: Jeg kan jo ikke bare være blid og fornøyd igjen, fordi jeg har sagt hva jeg føler, når han likevel driter i det. Dessuten skal jeg snart ut å reise i nesten to måneder, hadde vært koslig med litt tid sammen før det...
Rosalie Skrevet 12. desember 2008 #19 Skrevet 12. desember 2008 Fint med mange svar! Til siste innlegg: Jeg kan jo ikke bare være blid og fornøyd igjen, fordi jeg har sagt hva jeg føler, når han likevel driter i det. Dessuten skal jeg snart ut å reise i nesten to måneder, hadde vært koslig med litt tid sammen før det... Jo, det er ingen vits i å gå og surmule lenge. Langsure folk er utrolig lite sjarmerende. Skjønner godt at du gjerne vil ha tid med han før du reiser, men to måneder er da ærlig talt ikke spesielt lenge. Du sier jo også lenger opp i tråden at dere har vært ganske mye sammen i eksamensperioden, bare litt mindre enn vanlig. Så jeg skjønner virkelig ikke problemet.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #20 Skrevet 12. desember 2008 Hei TS! Du minner om meg Tenker framover, og redd for å ikke få vært nok sammen. Husker jeg var slik da han selv skulle ut å reise i lang tid.. Jeg var kjemperedd for å ikke få sett han nok, trengte liksom den lille "kjæresteoverdosen" som varte til han kom tilbake.. hehe. Såklart hadde jo han andre også å treffe før han dro, det er jo nemlig ikke bare én person i hans liv som betyr noe, selv om man nok gjerne skulle ønske det til tider. Et par av gangene han var hos meg, for så å dra å møte noen andre etterpå, da ble jeg skuffa, og grunnen var fordi jeg ville at VI skulle være sammen, var vel ikke noe vits i å møte de andre, spesielt ikke de han faktisk skulle reise sammen med.. hehe Når tankene har slått seg vrang sånn er det vanskelig å tenke klart. Nå i ettertid ser jeg jo at han ville såklart si hade til andre, planlegge turen med gutta osv osv.. Det er ikke like lett å tenke i de baner når man føler seg tilsidesatt. Men jeg er sikker på at gutten din bare vil feire at eksamener er over med andre som også har hatt eksamen, ønske dem god jul osv osv Han har jo satt av tid til deg også ikke sant? Nyt den tiden dere faktisk har sammen, og ikke vær furten da.. blir bare kjip stemning av slikt! Og resten av tiden, når han er med andre, vær du også sammen med andre! Ta opp kontaktene med venninner du har gått på skole sammen med, hatt eksamen med, stikk ut på byen, ta ei pils, ha vinkveld, feir at dere er ferdige! Lykke til, nå skal jeg ut å feire med mine venninner at eksamen er ferdig, fordi jeg vil, og fordi typen har bortprioritert meg den siste tiden også Spurte dessuten om han ville bli med, men nei. Så da så! Girls night out!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå