Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har det skjedd det jeg fryktet! Han sa ifra om at jeg er så intens i forholdet... Jeg gir han altfor mye, så han blir lei. men det er deilig at jeg nå har funnet en metode som gjør at han kryper tilbake til meg! Jeg har nå valgt å begynne å vise den andre siden av meg. Den som kan overse han litt og være litt vansklig å lese. Etter jeg gjorde dette ble han plutselig kosete og sa ting som han ikke hadde sagt på lenge. Veldig deilig! Noen som har vært borti det samme..?

Gøy å høre om det er noen som har tips for å holde spenningen oppe, eller som har erfart dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed om det motsatte en gang. I det forrige forholdet mitt. Men det er fordi jeg ikke liker å gi alt av meg selv på begynnelsen av et forhold. Greit å vente til man er sikker på personen og forholdet.

Skrevet
Jeg har fått beskjed om det motsatte en gang. I det forrige forholdet mitt. Men det er fordi jeg ikke liker å gi alt av meg selv på begynnelsen av et forhold. Greit å vente til man er sikker på personen og forholdet.

Ja, skjønner hva du mener. Tror jeg ble tatt med i en sånn forelskelse som gjorde meg helt blind. Glemmer å være den spennende jente, men mer den som koser hele tiden.. :tristbla: blir nervøs av meg selv:P

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Merker selv nå at jeg må trekke meg litt tilbake i forhold til kjæresten. Men det er vanskelig, jeg er en perosn som vanligvis gir mye av meg selv til alle, det være seg kjæreste, venninner, kolleger osv.. Det er bare at vanligvis får jeg mer tilbake enn kjæresten gir. Kan være fordi jeg er forelska og sprø og skikkelig hyper:P

Jeg lurer litt på hvorfor man må ha det sånn jeg egentlig? Dette spillet med at alt må planlegges, man må tenke over om man virkelig bør sende melding nå i tilfelle man har sendt for mange i det siste osv... Det går vel litt på det du spør om også tenker jeg?

Skrevet

Huff... Et forhold skal ikke være en maktkamp og et skuespill. Hvis han blir sliten av deg når du er deg selv, passer dere kanskje ikke så godt sammen. Vil du ikke ha en som elsker deg for den du egentlig er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...