Gjest Turi Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 Jeg skal selge bilen min (har funnet kjøper). Noen som har gode råd/tips om fallgruver jeg bør unngå i forbindelse med selve handelen? Har aldri solgt bil før jeg...
Octavia Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 NAF har bruktbil mappe som kan være grei både for deg som selger og kjøperen. Der ligger det også en kontrakt.
Mathias Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 Finnes flere gode salgskontrakter på nett. Bare søk på (Salgskontrakt bil)... Viktig å dekke ryggen sin...
Gjest Turi Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Kjøperen tar med kontrakt fra Mercedes/Peugeot forhandler (peugeot som selges). Den sikrer sannsynligvis forhandler godt (dvs. meg indirekte da), så jeg tror det er på plass...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. juni 2003 #5 Skrevet 21. juni 2003 Ta bilder av bilen, og få han til å signere at det ikke er karosseriskader - eller har vært skader (om det er tilfelle da). Opplys ALLTID om bilen har vært rettet eller innblandet i kollisjon, så slipper du selv overraskelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå