Engel Skrevet 15. april 2002 #1 Skrevet 15. april 2002 Gjelder hår og hodepynt. Hvordan klarer dere å bestemme dere for hvordan/hva dere vil ha? Slør/ikke slør, tiara, blomsterpynt, perler i håret, oppsatt/løst... Osv. Altså, man må vel ha et visst bilde før man har prøvetime hos frisøren? Om man skal ha slør eller ikke har jo en del å si for frisyren? Hvor tidlig har dere prøvetime? Jeg spør fordi jeg selv er veldig usikker. Har i dag hår ned til skuldrene. det er 1 år til jeg skal gifte meg, og hvis jeg sparer håret så får jeg det langt nok til å kunne settes opp på div. måter. Men kler jeg oppsatt hår? Kanskje er jeg penere med litt kortere, løst hår? Skal jeg ha tiara? Slør eller ikke slør? Det siste kommer selvsagt litt an på kjolen jeg velger. Har heller aldri vært til frisør på det stedet jeg skal gifte meg. Bør jeg prøve å finne en frisør der allerede nå? Som jeg kan bli kjent med, og som kan gi meg tips allerede? Jeg har jo god tid, men skal jeg ha langt hår så kan jeg f.eks. ikke klippe meg nå.... Hjelp! Dette er vanskelig!12
Gjest KristinK Skrevet 15. april 2002 #3 Skrevet 15. april 2002 Dette er kjempevanskelig, men det er viktig å velge noe du selv liker og som du selv vil ha! Jeg har hatt kort hår de siste årene, men da jeg kom til frisøren som skal ordne meg på dagen syntes hun at jeg burde spare. Jeg sa ja der og da, men ombestemte meg fort da jeg vet at jeg ikke kler langt hår og at det ikke ville være naturlig å ha det på en slik dag. Når det gjelder pynt i håret må man nesten bare prøve seg frem. Det er lurt å ta en tur til en brudebutikk og prøve både slør og tiara. Da får man en viss anelse på om man vil ha det eller ei. Det er også lurt å begynne allerede nå å gå til den frisøren som skal ordne deg på dagen. Da blir dere litt kjent og det blir nok enklere for dere å kommunisere om en frisyre den dagen det virkelig gjelder.12
Engel Skrevet 15. april 2002 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2002 Bare bringer denne litt opp igjen, vil gjerne høre fra flere!12
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #5 Skrevet 15. april 2002 Gjelder hår og hodepynt. Hvordan klarer dere å bestemme dere for hvordan/hva dere vil ha? Slør/ikke slør, tiara, blomsterpynt, perler i håret, oppsatt/løst... Osv. Tja si det. For min del har jeg bestemt meg underveis. Til å begynne med skulle jeg ikke ha noen ting. Har litt lengre enn kjempekort hår, men ikke langt nok til at det kan settes opp. Men så så jeg noen fine bilder med tiara/diadem eller hva man skal kalle det, og det endte med at jeg lagde meg en pyntet hårbøyle, noe liknenede en tiara uten at den står opp hvis du skjønner. Jeg snakket med frisøren min i mellomtiden og hun hadde pyntet noen bruder som hadde sånn hårpynt så da gikk jeg i gang. Hadde ikke tenkt å ha slør siden jeg ikke har en trad. brudekjole, men nå har jeg fått litt lyst til å prøve det. Du har veldig god tid på deg så du finner nok på noe som er DEG. B.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #6 Skrevet 15. april 2002 Når jeg begynte å planlegge i fjor hadde jeg ikke fjerneste aning om hvordan jeg ville ha hår og det som følger med. Det er som andre sier - det kommer etterhvert. Jeg har fått litt lengde på håret- men det er ikke langt -rekker meg så vidt nedfor ørene. Samt man får jo gode ideer fra KG og andre bryllupsblader også da.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå