Bovary Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg fikk en fin Tivoliradio for 4-5 år siden og har dessverre ikke gleden av den lenger, da alt er blitt digitalisert av radio..går det an å gjøre noe med den "gamle" Fm-radioen for å få inn kanaler, eller er det gått ut på dato? Må jeg kjøpe ny radio eller finnes det noen form for oppgraderingskomponent som kan kjøpes?
skrue Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg fikk en fin Tivoliradio for 4-5 år siden og har dessverre ikke gleden av den lenger, da alt er blitt digitalisert av radio..går det an å gjøre noe med den "gamle" Fm-radioen for å få inn kanaler, eller er det gått ut på dato? Må jeg kjøpe ny radio eller finnes det noen form for oppgraderingskomponent som kan kjøpes? Er bare noen få kanaler som bare finnes DAB-nettet. Men, om du vil høre disse så finnes det boksen som kan kobles til eksisterende annlegg. Eks: http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo...r_antrasitt.htm Du må sjekke har slags type kabel denne boksen sender ut signalet på (antar standard phone dvs rød/hvit) og at din radio kan kobles til denne kabelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå