Sina Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg vil også gifte meg........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg vil også gifte meg........... Ta det med ro, det kommer en dag da det er din tur også og da kommer du til å være like "gal" og ivrig som alle andre her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Kommer til å bli... ???? jeg er ikke forlovet enda og er blitt fullstendig gal ang mitt bryllup... det er vel like før jeg bestiller kjole ... og alt det etter å ha hengt i dette forumet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juni 2003 jamen... ååå.. viiiiiil :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. juni 2003 #5 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvor langt har du kommet med bearbeidelsen av din kjære? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toflus Skrevet 20. juni 2003 #6 Del Skrevet 20. juni 2003 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. juni 2003 #7 Del Skrevet 20. juni 2003 Åhhhh................ en venninne var innom jobben i lunchen med sin 10 dager gamle sønn..... Får ikke særlig mer lyst til å gifte meg å sette igang med junior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2003 #8 Del Skrevet 20. juni 2003 jamen... ååå.. viiiiiil :oops: :oops: :oops: Skjønner deg så godt!!! Trodde det ALDRI skulle bli min tur, men jammen fikk han ikke ut fingeren til slutt!! Men så er vi "gamle" også da..... Den som venter på noe godt............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 20. juni 2003 #9 Del Skrevet 20. juni 2003 hehe, godt å høre jeg ikke er aleine da Jeg er ikke forlovet enda, men har allerede en viss ide om hva slags kjole jeg vil ha, jeg vet hvilken kirke jeg ønsker å gifte meg i, og hvor jeg har lyst til å feire. Jeg har halveis laget en meny oppi mitt eget hode, og har bekymret meg over at selskapslokalet tar bare 50 gjester, og da får jeg ikke bedt alle jeg ønsker å be! *sukk*. Også jeg som ikke drømte om å gifte meg engang... Tror jeg må slutte å kikke innom bryllupsforumet. Selvfølgelig er det det å gifte meg jeg ønsker sterkest, men det kan nok ta sin tid, så da må man jo drømme i mens man venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå