Gå til innhold

*sukk*


Sina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også gifte meg...........

:ler: Ta det med ro, det kommer en dag da det er din tur også og da kommer du til å være like "gal" og ivrig som alle andre her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli... ???? jeg er ikke forlovet enda og er blitt fullstendig gal ang mitt bryllup... det er vel like før jeg bestiller kjole :hoho::hoho::hoho:

... og alt det etter å ha hengt i dette forumet..... :ler::ler2::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh................ en venninne var innom jobben i lunchen med sin 10 dager gamle sønn.....

Får ikke særlig mer lyst til å gifte meg å sette igang med junior :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen... ååå.. viiiiiil  :oops:  :oops:  :oops:  

:wink:

Skjønner deg så godt!!!

Trodde det ALDRI skulle bli min tur, men jammen fikk han ikke ut fingeren til slutt!!

Men så er vi "gamle" også da..... :ler:

Den som venter på noe godt............. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

hehe, godt å høre jeg ikke er aleine da :) Jeg er ikke forlovet enda, men har allerede en viss ide om hva slags kjole jeg vil ha, jeg vet hvilken kirke jeg ønsker å gifte meg i, og hvor jeg har lyst til å feire. Jeg har halveis laget en meny oppi mitt eget hode, og har bekymret meg over at selskapslokalet tar bare 50 gjester, og da får jeg ikke bedt alle jeg ønsker å be! *sukk*. Også jeg som ikke drømte om å gifte meg engang... Tror jeg må slutte å kikke innom bryllupsforumet.

Selvfølgelig er det det å gifte meg jeg ønsker sterkest, men det kan nok ta sin tid, så da må man jo drømme i mens man venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...