Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg og kjæresten hatt det veldig bra sammen, da han de siste ukene har droppet å feste så mye.. På lørdag da vi begge var ute, men på forsjellige steder, spurte jeg sånn i tre-tiden om vi skulle møtes, og han sa nei:S Så jeg dro på nach med noen venner og etter noen timer ringte han og ville møte meg.. Han hadde spilt poker så han sa det var derfor han ikke kunne møte meg og at det var første gang på flere mnd og han ville gå ut alene. Greit nok.. Men i går så begynte vi å småkrangle på dagen og jeg ble skikkelig sur og var sikkert litt vanseklig.., Men etter noen timer så sendte jeg melding og sa unnskyld at jeg var dum og at jeg gjerne ville komme til han senere på kvelden.. Jeg fikk null svar og ventet til klokken ble rundt elleve før jeg ringte. Han svarte heller ikke da.. Vanligvis pleier jeg ikke ringe flere ganger, men jeg ble jo litt bekymret når han har sagt til meg at han loooover at han ikke skal gå ut uten å si ifra til meg.. Jeg ringer sikkert ti ganger og får ikke svar... Men så gikk batteriet mitt og når telefonen min skrur seg av så kommer anrops id på av, og jeg får da skjult nummer.. Dette skjer ofte så han pleier å skjønne at det er meg.. Men han tok den sikkert ved et feilgrep så jeg hørte at han var ute, selv om samtaen bare varte i et sek.. Så ringer jeg litt etter igjen og da er det opptatt så jeg vet jo at han ser på mobilen..Jeg har sagt at hvis han gjør det flere ganger så gidder jeg ikke mer.. Han gir skikkelig faen noen ganger og for noen mnd siden så sa jeg at jeg ikke tolererte det lenger.. Så nå er klokken halv fem og jeg har ikke hørt noe.. Har jeg rett til å bli sint, eller er jeg bare skikkelig bitch nå? Synes det er skikkelig dårlig gjort, og blir lei meg når jeg har sagt at hvis han gjør det så vet jeg ikke om jeg gidder mer... Er det "vanlig" at kjærester bare går ut uten å la seg høre fra seg en hel kvelde?Ble litt langt:S Og er sikkert en fillesak, men håper noen tar seg bryet og svarer:) Takker i alle fall på forhånd;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg...Hadde blitt fryktelig forbanna selv vet jeg, er ikke no kos å føle at kjæresten bare gir komplett f.

Kanskje du burde prøve å prate med han om det? Fortelle hvordan du føler det osv?

Har dessverre ikke så mange andre forslag å komme med her.

Men håper du klarer å løse det da:)

Skrevet

Vær like dum tilbake.

IKKE ring han noe mere, vent til han ringer deg, men IKKE ta telefonen!

Når du først snakker med han så vær likegyldig men glad!

Han kommer til å bli helt på tuppa, fordi han nå tror at han mister deg.,

Skrevet

Har snakket med han om det flere ganger, og han lovte meg at det ikke kom til å skje igjen.. Også sier han alltid etterpå at han blir så dum når han drikker osv, men han kan jo ikke bruke det som en unnskyldning.. Det som er helt teit er at jeg skal i bursdag i helgen, er temafest så har kjøpt et helt antrekk som henger hos han.. Og jeg har ikke penger til å kjøpe nytt, så jeg vet ikke helt hva jeg gjør. Jeg vil ikke se han, selv om jeg alltid er så svak når det gjelder sånne ting.. for han legger seg liksom ikke flat med en gang. Han vente ri flere dager først, og da får jo jeg helt noia:P Men jeg vet om jeg ikke hadde tatt tlf på flere dager så hadde han gjort mye for å si unnskyld.. Men det er så dumt med det antrekket:S

Skrevet
Har snakket med han om det flere ganger, og han lovte meg at det ikke kom til å skje igjen.. Også sier han alltid etterpå at han blir så dum når han drikker osv, men han kan jo ikke bruke det som en unnskyldning.. Det som er helt teit er at jeg skal i bursdag i helgen, er temafest så har kjøpt et helt antrekk som henger hos han.. Og jeg har ikke penger til å kjøpe nytt, så jeg vet ikke helt hva jeg gjør. Jeg vil ikke se han, selv om jeg alltid er så svak når det gjelder sånne ting.. for han legger seg liksom ikke flat med en gang. Han vente ri flere dager først, og da får jo jeg helt noia:P Men jeg vet om jeg ikke hadde tatt tlf på flere dager så hadde han gjort mye for å si unnskyld.. Men det er så dumt med det antrekket:S

Akurat ja, så du har på en måte git beng i han.

Det er bra :klemmer:

Be ei veninne om å hente antrekket ditt!

Dersom han spør så bare si til din veninne som henter antrekket for deg at xxx vil ikke prate med deg, hun har fått nok av tullet ditt!

Hør her! Han tenker og grubler mer enn du tror og aner.

La han tenke og IKKE ta kontakt med han.

Det er han som skal ta kontakt med deg og når han gjør det så skal du IKKE tilgi han med en gang. Bare si ja og jeg forstår, men si tilslutt at dufortsatt er lei deg og skuffet.

Gjør det og ikke l det være nå da! Vær sterk og lur!

Skrevet

Jeg må vel bare gjøre det ja.. Jeg kan i hvertfall ikke tilgi han fort, for da blir det bare tomme trusler og da kommer det aldri til å gå... Men jeg er så sinnsykt svak når det gjelder sånn.. Ser på tlf hvert 2 minutt og blir helt lei meg.. er så irriterende at jeg ikke bare kan gi litt f som han gjør.. Men han sier jo hele tiden at jeg overreagerer på alt og at alt han gjør er feil.. Men men.. Tusen tusen takk for svar i alle fall:) Man føler seg alltid litt bedre når man får litt støtte:)

Skrevet
Jeg må vel bare gjøre det ja.. Jeg kan i hvertfall ikke tilgi han fort, for da blir det bare tomme trusler og da kommer det aldri til å gå... Men jeg er så sinnsykt svak når det gjelder sånn.. Ser på tlf hvert 2 minutt og blir helt lei meg.. er så irriterende at jeg ikke bare kan gi litt f som han gjør.. Men han sier jo hele tiden at jeg overreagerer på alt og at alt han gjør er feil.. Men men.. Tusen tusen takk for svar i alle fall:) Man føler seg alltid litt bedre når man får litt støtte:)

Vær sterk nå!

Husk at han forventer at du ringer han så han går å glaner på telefonen hele tiden han også.

For han så er jo dette helt nytt at du gir faen!

Se på det som en seier, og dersom han ringer deg så må du IKKE ta den!

Den dagen du prater med han og han lurer på hvorfor du ikke tok telefonen: Si at:.... du må ha sovnet, stod i dusjen, mobilen var utladet o.l.Uansett vær likegyldig og for ALL DEL IKKE desperat!

Det er han som nå vil desperat følge DEG dersom du gjør det jeg skriver :klemmer:

Skrevet

Jeg får håpe jeg klarer det da:) Men er vanskelig altså.. Har noen venninner som virkelig klarer å være sånn, men jeg sprekker med en gang:P Men tror ikke han går rundt å ser på den, han synes nok det bare er veldig deilig å slippe at jeg skriker å maser.. hehe..

Skrevet

Jeg vil råde deg til Å SLUTTE Å MASE! Ringer du hvert bidige sekund, og ringer med skjult nr etc (han tror nok lite på unnskyldningen med at du ikke hadde mer batteri) kommer han til å gå lei veldig fort..

Jeg hadde bare driti i ham, og venta til han tok kontakt. Men for all del ikke mas, det kommer du ikke noe lenger med.

Skrevet

Hvorfor i helvete vil du være svak for en fyr som behandler deg som dritt? For det første så er han en bøtte med dårlige unnskyldninger, han sier han blir teit når han drikker? Hva gjør han da? Fortsetter han å drikke? Ja. Og hva sier du da? At det går greit? Bare fordi man drikker gir ikke det rett til å behandle andre mennesker på den måten!

For det andre, hele mannen gir en god faen i deg - er det så utrolig tiltrekkende? Noen mannfolk vil ha dame i ukedagene og være singel i helgene. Det er dette han gir uttrykk for, spør du meg. Når en mann virkelig elsker en kvinne, så er det absolutt ingenting som stopper ham fra å ta opp telefonen.

Du bør innse at slaget er tapt og prøv for guds skyld å beholde den lille stoltheten du må ha igjen. Sitte på KG og klage på en fyr som kunne vasket gulvet med deg? Nei, vet du hva. Vær sterk, dump han og finn deg en som gjengjelder følelsene dine, det er det du fortjener. Han fortjener ikke deg i det hele tatt.

Skrevet

Det er ikke mye tiltrekkende nei:P Jeg var aldri sånn før og i begynnelsen så var jeg sånn som ikke brydde meg osv, men i det siste føler jeg at jeg har mistet meg selv litt.. Det med mobilen, at den skifter når jeg skrur av mobilen er faktisk sant, og jeg har vist han det på mobilen selv, så det vet han i alle fall er sant.. Men jeg sendte jo melding to sek etterpå å sa det var meg..

Og jeg sier absolutt ikke at det er greit at han drikker og blir helt dust, og han vet jo selv at det ikke går.. Så det er derfor jeg ikke gidder.. Jeg sier at han ikke viser noe tegn til at han bryr seg om meg, og da snur han det rundt og sier jeg aldri blir fornøyd. Men nå er jeg dritt lei, og det er så utrolig deilig å høre at det ikke er meg det er noe galt med ! Han er ikke sånn som sier stygge ting, men han får meg alltid til å føle at jeg har gjort noe galt. Men nå skal jeg ikke ringe eller kontakte han ! Han er sikkert sur pga jeg ringte han så mye i går.. hehe.. neida, men jeg skal ikke finne meg i det her mer:) Tusen takk !;D

Skrevet

Jeg synes slett ikke det er noen bagatell at han bare lar være å svare, selv om dette kan synes å være den vanlige mannemåten når han er 'sur'. Jeg har vært uheldig nok og hatt to slike kjærester. Denne oppførselen er etter min mening psykisk tortur. Jeg har snakket med begge om dette, men det hjalp slett ikke. Og nei, han stirrer slett ikke på telefonen hvert andre minutt. Han vandrer rundt og er fornøyd han. Og dette er som å bli behandlet som dritt under skoa! Jeg mener det beste er å unngå slike menn, men har en ekkel mistanke om at denne oppførselen gjelder 80% av dem, og da blir jo ikke det så lett:-(

Gjest Gjest_Olga_*
Skrevet
Det er ikke mye tiltrekkende nei:P Jeg var aldri sånn før og i begynnelsen så var jeg sånn som ikke brydde meg osv, men i det siste føler jeg at jeg har mistet meg selv litt.. Det med mobilen, at den skifter når jeg skrur av mobilen er faktisk sant, og jeg har vist han det på mobilen selv, så det vet han i alle fall er sant.. Men jeg sendte jo melding to sek etterpå å sa det var meg..

Og jeg sier absolutt ikke at det er greit at han drikker og blir helt dust, og han vet jo selv at det ikke går.. Så det er derfor jeg ikke gidder.. Jeg sier at han ikke viser noe tegn til at han bryr seg om meg, og da snur han det rundt og sier jeg aldri blir fornøyd. Men nå er jeg dritt lei, og det er så utrolig deilig å høre at det ikke er meg det er noe galt med ! Han er ikke sånn som sier stygge ting, men han får meg alltid til å føle at jeg har gjort noe galt. Men nå skal jeg ikke ringe eller kontakte han ! Han er sikkert sur pga jeg ringte han så mye i går.. hehe.. neida, men jeg skal ikke finne meg i det her mer:) Tusen takk !;D

Uff, jeg forstår deg så godt!! Jeg sleit med det samme med min eks.. Han ville ha dame i ukedagene, og festet som han var singel i helgene. Tok heller aldri tlf, og kunne ringe først dagen etterpå. Han var også kjempesnill ellers, var aldri stygg, men vi var på to vidt forskjellige plan når det gjaldt festing. Og prate med ham nyttet ikke, da syntes han bare at jeg var kontrollerende og plagsom :( Men når JEG skulle ut på byen, ble han dritsur! :nei:

Det gikk så langt at jeg slo opp med ham til slutt.. Ikke bare pga festingen, men at vi var så forskjellige på det planet. Orket heller ikke å ha en type som kunne gå ut så mye HAN ville, og ble dritsur når jeg ville ut alene.. Han var også veeeldig flink til til å få meg til å føle at det var alltid jeg som gjorde noe galt, og slik skal det ikke være!!!

Stå på du, dette greier du! Hør på hva hjertet ditt sier og om du er lykkelig med hva du har nå! Hvis ikke du er lykkelig, ikke sløs bort mer tid på slikt tull!:)

Stooor klem til deg og lykke til! :klemmer:

Skrevet

Ja, de guttene gjør liksom aldri noe galt:P Han er sånn som alltid sier i ettertid at han ikke tok tlf for han trodde jeg ville krangle... Så før da jeg ikke var helt vant med det, da ble jeg ofte veldig bekymret og dro innom han før jeg skulle til skolen.. Da var han aldri sint, men bare veldig trett så han ble alltid litt sur hvorfor jeg kom:P Så jeg er i hvertfall sikker på at han ikke er utro.. Det som er så dumt med han er at han er så fryktelig grei mot meg når jeg skal ut:P Er aldri noe tull da, men det er kanskje fordi jeg alltid svarer.. Blir jo barnslig om jeg skal drive på sånn som han, men jeg får jo bare begynne med det da.. Så ser han hvor gøy det er.. Har liksom blitt en negativ ting at han går ut, fordi jeg blir sur på forhånd for jeg vet han ikke svarer, og da gjør han det jo ihvertfall ikke:P Så blir en litt ond sirkel.. Han er på mange måter verdens beste, men de siste ukene har jeg tenkt veldig hvor lett han tar på ting, han jobber liksom ikke nor for meg føler jeg.. bare blir sint på meg i stedet og snur det rundt så jeg kommer å ber om unnskyldning.. herregud.. hjelper i alle fall å skrive ned ting og få snakket om det.. får man et annet perspektiv på ting og jeg forstår nå at jeg har rett til å være sur ! hehe..

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Hei!

Vet ikke hvor gammel du er, eller om dere har vært sammen lenge.

Men en ting tror jeg er sikkert, at når han behandler deg slik allerede nå, og dere ikke bor sammen eller noe.. så vær sikker, han kommer alltid til å behandle deg slik på en eller annen måte. Vil du virkelig bo og leve med en slik mann?? Ikke tro på at det blir bedre..

Ikke bruk mer av din kostbare tid og energi på han. Kom deg vekk, nå!!!

Du fortjener bedre!!

Skrevet
Hei!

Vet ikke hvor gammel du er, eller om dere har vært sammen lenge.

Men en ting tror jeg er sikkert, at når han behandler deg slik allerede nå, og dere ikke bor sammen eller noe.. så vær sikker, han kommer alltid til å behandle deg slik på en eller annen måte. Vil du virkelig bo og leve med en slik mann?? Ikke tro på at det blir bedre..

Ikke bruk mer av din kostbare tid og energi på han. Kom deg vekk, nå!!!

Du fortjener bedre!!

Vi har vært sammen i snart tre år.. Jeg er 20 og han 26;) Ja, jeg fikk noe å tenke på nå, men er vanskelig når man er så glad i personen og når det er så mye annet bra med han:/

Skrevet

SLUTT Å MASE! Nå ligger det sikkert mer bak saken enn hva som kommer fram i tråden, men jeg klarer ikke å se at han har gjort noe galt. Ja, han gikk på byen uten å varsle deg. Men si meg - er du fengselsvokteren hans, eller? Jeg hadde ærlig talt ikke orket å være sammen med noen som skulle styre når jeg gikk på byen og hvem jeg var sammen med...

Skrevet
SLUTT Å MASE! Nå ligger det sikkert mer bak saken enn hva som kommer fram i tråden, men jeg klarer ikke å se at han har gjort noe galt. Ja, han gikk på byen uten å varsle deg. Men si meg - er du fengselsvokteren hans, eller? Jeg hadde ærlig talt ikke orket å være sammen med noen som skulle styre når jeg gikk på byen og hvem jeg var sammen med...

Er nok en del bak ja;) Selvfølgelig skal han få gå ut med hvem han vil og når han vil, jeg er ikke sånn som ikke lar han gjøre det han vil.. Men jeg blir sint når det skjer hver gang han er ute, til og med når han loverå ikke gjøre det.. da kunne han like godt sagt nei, det er jo mye bedre enn love ting du ikke kan holde..

Skrevet

Jeg syns bare det er vanlig folkeskikk å si til kjæresten sin hvis man skal ut på byen jeg. Tar ikke lange tiden å sende en melding og si det.

Samme når man tar telefonen. De fleste ville tatt telefonen hvis det var en venn som ringte. Hvorfor blir det da annerledes hvis det er kjæresten som ringer?

Skrevet

Hvis typen min bevisst hadde latt være å ta telefonen når mitt nr kom opp i displayet (men tok den ellers). Så hadde jeg gått utifra at han rett og slett ikke likte meg, til det motsatte var bevist. Folk som ikke liker meg, gidder jeg ikke kaste bort tiden på.

Med mindre det var en god grunn til at han ikke ville snakke med meg (som f.eks. hvis jeg hadde ringt han 400 ganger den dagen og 500 ganger dagen før).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...