minienthe Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 (endret) er på jakt etter smale sorte rammer i litt større størrelse, helst i dobbel A4 (hva nå en det heter igjen) størrelse. noen som vet hvor disse er rimeligst mulig ? og noen som vet capris på å få skrevet ut et fotografi i større størrelser ? og hva slags størrelser det er mulig å få de i ? stresser som en gal her, rekker ikke å gjøre noen ting med julegaver før neste torsdag så nettbutikker er dessverre ikke mulig. Endret 10. desember 2008 av minienthe
Mamma1 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Har du sjekket på europris og nille? Der fant jeg rammer i både svart og sølv sist jul.
minienthe Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 skal en tur innom der, husker du sånn ca pris ?
Mamma1 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Nei, jeg kjøpte mindre enn de du skal ha, A5 tror jeg, mener jeg betalte 30-40 kr.
-hild Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Europris, Nille, Clas Ohlson - alle har rammer, CO sine priser tror jeg du finner på nett. Når det gjelder fremkalling/printing av store bilder så vil jeg tro at fotoforretninger kan hjelpe deg med det - du bør nesten ringe litt rundt lokalt og spørre om priser og leveringstider siden det ikke er et alternativ å bestille på nett. Lykke til!
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg kjøper mine på Ikea i trehvitt, også lakker jeg dem sorte. Litt arbeid, men følelsen av hjemmelaget og moro, syns jeg... Japan Foto har jeg bestilt fra, selve bildene altså, god kvalitet og rimelig. Ca en ukes levering. (hvis du rekker, jeg ser hva du skriver altså!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå