Gjest indiangranny Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 Hei og hopp :D Nå har jeg bestilt min svarting og pengene er overført til Dell. Nå kan jeg sitte hjemme å vente på den Jeg har ønsket meg en DELL så lenge.Nå har jeg snart to svartinger hjemme håper ikke gubbings blir sjalu på den.Det jeg har bestllt er en DeLL Dimention 4600 med dobbelt minne og hardisk.Dere kan sjekke den på www.dell.no Hva synes dere om den ? hilsen en lykkelig eier av en svarting.
Silfen Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Grattis med ny pc! Jeg er bare litt misunnelig, har SÅ lyst på ny selv!
jordbær Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 To svartinger du lissom.. hehe Grattis med ny PC!! Håper at vi ser deg litt oftere her inne fremover da.
Rapitap Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Gratulerer......!! Selv har jeg lyst på en laptop, men vi sparer til å reise til New Zealand....Har en laptop på jobben og 3 PC'er hjemme. Stasjonære...men kunne tenkt meg en 'kose' flaptop....
Gjest Tristessa Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Jeg og har en "Svarting" (høres rart ut dette). Snill som dagen er lang!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #6 Skrevet 20. juni 2003 Er vel en helt grei pc til hjemmebruk det. Ikke så verst pris heller.
liv Skrevet 21. juni 2003 #7 Skrevet 21. juni 2003 jeg har også en svarting.. kjempe snill. Men harddisken var slem og måtte byttes ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå