Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kjørt dette programmet på pc'n min i flere år. Nå har jeg ny pc og skulle installere det på nytt. Oppdaget da at "free" betydde at jeg måtte registrere meg hos en tredjepart og betale der. Er ikke interessert i det, så jeg spør hva som er alternativet mitt da? Planen var å kjøre AVG, Ad-adware og Spybot Search & Destroy. Hvilke gratisk programmer bør jeg ha for å gjøre samme nytten?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Du trenger vel igrunn ikke både ad-aware og spybot? De gjør jo stort sett det samme? Eller husker jeg helt feil nå? Jeg har jo ad-aware inne, og den ble lastet ned gratis uten registrering eller crack. Sikker på du er på rett hjemmeside?! Da er det jeg har isåfall en sånn 30 dagers versjon, som ikke søker "automatisk" eller oppdateres "automatisk" etter 30 dager. Men det er jo bare å klikke på "oppdater" eller "søk" når man gidder. Har den ikke fysisk lagt inn nå, men den er på pcen. Nettopp lagt inn windows på ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå