Gjest lilletroll Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 HVEM har operert seg på Fornebuklinikken?? Gjorde det veldig vondt i etterkant? Var kirurg/sykepleiere koselige og rolige? Leste et skrekkscenario fra Virgos operasjon, og lurer på om det var hun som desverre hadde en dårlig erfaring, eller om de som er operert på Fornebu også sitter igjen med den følelsen/erfaringen!?
Gjest vanja Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Heisann Lilletroll! Jeg ble operert på fornebuklinikken og det kan trygt anbefales! Ble operert 2 uker etter konsultasjonen. Da jeg kom operasjonsdagen snakket jeg først litt med en sykepleier om hva som skulle skje og sånn. Så fikk jeg smertestillende og beroligende likeglad medisin. Så tegnet kirurgen meg opp også bar det inn på operasjonssalen. Der fikk jeg lokalbedøvelse og sovemedisin. Jeg sov ikke ordentlig og husker at sykepleierne og kirurgen snakket med meg og beroliget meg under hele operasjonen. Etter operasjonen ble jeg kjørt inn på hvilestua. Etter en stund fikk jeg mat og drikke. Jeg var ikke kvalm eller noe og dro hjem veldig fort. Hadde ingen smerter da men fikk med meg pinex forte og noen stikkpiller jeg skulle ta den første tiden. Fikk beskjed om å ta pille før lokalbedøvelsen hadde gått helt ut da ville jeg ikke få så mye smerter. Gjorde det og la meg og sov og da jeg våknet følte jeg meg veldig mørbanket følte at jeg var påkjørt eller noe. Tok en pinex ca hver 4. time det holdt smertene borte. Skulle egentlig ta stikkpiller morgen og kveld de første dagene men det tålte jeg ikke så jeg droppa dem. Det gikk helt bra med bare pinex. Etter 2 dager ringte en av sykepleierne meg og spurte hvordan det gikk med meg. Og etter en uke var det kontroll. Alt var bare bra. Det er også gratis kontroller etter 3 måneder og deretter hvert år. Kirurgen min var Frøen han var kjempeflink og veldig hyggelig. Jeg la inn 340 ml og fikk en 75c. Er veldig fornøyd. Klem Vanja
Liza Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 det spørs hvor mye brystvev man har! leste om ei som hadde lagt inn 180, venninna hennes hadde lagt inn 340, begge hadde samme utgangspunkt (75a) og begge endte opp med 75c. så det blir litt feil å bare tenke på ccstr.
Gjest Vanja Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Mine er ikke store i det hele tatt selvom 340 ml kan høres mye ut. Jeg brukte 70b og endte opp med 75c. Skulle faktisk ønske de ble litt større....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå