Kamelia83 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hvilken er bra? Kan man bruke den som heter foundation brush fra everyday minerals? Vil gjerne bestille derfra ettersom det er billigere.
Gjest Deception Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Rougekosten derfra er i hvertfall ikke noe særlig, hvis du ikke vil ha striper på kinnene. Jeg bruker koster fra MAC og Chanel til mineralrouge.
Kamelia83 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Rougekosten derfra er i hvertfall ikke noe særlig, hvis du ikke vil ha striper på kinnene. Jeg bruker koster fra MAC og Chanel til mineralrouge. Hva heter de kostene da? Hvor får man kjøpt dem?
Gjest Deception Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 De er temmelig dyre, kanskje 3-400 pr. stk? Jeg husker ikke helt. Jeg har Chanel #4 (nederst på lista) MAC#129 (egentlig en pudderkost) MAC#187 (den såkalte skunk-børsten) MAC får du hos Glasmagasinet i Oslo og visstnok på Kvadrat i Sandnes. Ikke særlig lurt å kjøpe på Ebay, for det er mer fake enn ekte der.
Kamelia83 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 De er temmelig dyre, kanskje 3-400 pr. stk? Jeg husker ikke helt. Jeg har Chanel #4 (nederst på lista) MAC#129 (egentlig en pudderkost) MAC#187 (den såkalte skunk-børsten) MAC får du hos Glasmagasinet i Oslo og visstnok på Kvadrat i Sandnes. Ikke særlig lurt å kjøpe på Ebay, for det er mer fake enn ekte der. Skulle gjerne hatt en billigere børste men Sjelden jeg er på Glassmagasinet, så får se etter Chanel da. :O)
venus_ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 IDs flawless face brush er bra til rouge. Koster vel ca 300 om du kjøper i salong. Men du får den nok til 100 på ebay. Også er der en fra ID på strawberrynet som heter Tapered Blush Brush. Koster 117, men den har ikke jeg prøvd selv. Ville ikke kjøpt foundationbørste til rouge, da det er for tett bust på de til at de kan brukes til rouge.
tomatsuppe Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Jeg bruker en body shop rouge-børste til min mineralrouge. Synes det fungerer veldig bra. Ikke er de børstene så dyre heller.
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hvilken er bra? Kan man bruke den som heter foundation brush fra everyday minerals? Vil gjerne bestille derfra ettersom det er billigere. Rouge børste med ekte hår: http://www.makestyleshop.no/VarevisningDet...at=49&grp=1 Innlegget redigert. Reglene. Kristin (mod) Endret 15. desember 2008 av Kristin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå