Gjest Gjest_Trinity_* Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 reklamen helt oppe flasher hver dag. "spør en klarsynt spådame!" så jeg er litt nysgjerrig på hva de forteller en.. jeg har snakket med en synsk dame før, hun fortalte meg mye sant men var heeelt på bærtur med andre ting. så summasummarum så vet jeg ikke om det var vill gjetting.. så angående den reklamen over her, noen som har prøvd noen av disse damene? -noen som har prøvd? -hva ble du fortalt? riktig? -anbefale en eller ingen av dem?..
Pjukset Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 reklamen helt oppe flasher hver dag. "spør en klarsynt spådame!" så jeg er litt nysgjerrig på hva de forteller en.. jeg har snakket med en synsk dame før, hun fortalte meg mye sant men var heeelt på bærtur med andre ting. så summasummarum så vet jeg ikke om det var vill gjetting.. så angående den reklamen over her, noen som har prøvd noen av disse damene? -noen som har prøvd? -hva ble du fortalt? riktig? -anbefale en eller ingen av dem?.. Jeg ville aldri funnet på å ringe disse klarsynte spådamene som annonserer i se&hør osv. Jeg tror dog på klarsynte, fordi jeg har opplevd å møte klarsynte som har lest meg som en åpen bok. Hva er det du er ute etter å vite, har du problemer, vil du vite hva fremtiden bringer, blablabla?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 det er bare ren nyssgjerrighet.. har absolutt ingen problemer. men jeg syntes det er spennende tema dette med klarsynte og disse evnene de har. litt morro å se hva de vet om meg og fremtiden liksom utrolig spennende tema, fordi jeg tror på det. men det var ikke se & hør da, det er disse helt oppe på kvinneguiden siden. har sett dette hver dag, men jeg vet ikke om jeg tror på de da.men jeg vet at de finnes klarsynte der ute, det tviler jeg ikke et sekund på.
Pjukset Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 det er bare ren nyssgjerrighet.. har absolutt ingen problemer. men jeg syntes det er spennende tema dette med klarsynte og disse evnene de har. litt morro å se hva de vet om meg og fremtiden liksom utrolig spennende tema, fordi jeg tror på det. men det var ikke se & hør da, det er disse helt oppe på kvinneguiden siden. har sett dette hver dag, men jeg vet ikke om jeg tror på de da.men jeg vet at de finnes klarsynte der ute, det tviler jeg ikke et sekund på. Hehe, disse "klarsynte" annonserer overalt, og det er ikke alle som er seriøse...Uansett, ditt motiv er å vite om fremtiden, og da vil jeg i grunn bare fraråde deg det. Hvorfor ikke bare leve i nuet, hvorfor må man vite når man skal treffe drømmemannen, hvor mange unger man skal få? Er ikke det halve spenningen med livet, at man rett og slett ikke vet? Jeg leste noe noen hadde sagt om slik spåing en gang: "if you find out you will suffer from a depression, you will feel depressed before the actual depression".
Cata Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har prøvd, og anbefaler det ikke . De svarer naturligvis på det du velger å spørre dem om, men det er ikke ensbetydende med at de gir rette svar. Tror nok mange klarsynte spådamer overvurderer egne evner en liten smule.
Gjest Qha Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har prøvd, men det er bare å slå fast at de pengene kunne jeg heller ha kjøpt meg noe "nyttig" for. De fleste spådamene overvurderer veldig sine evner.
Gjest Lommerusk Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
FrizzleSizzle Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har prøvd, fra faren til en venninne sin firmatelefon, så vi ikke skulle kaste bort penger på det. Ingen stor åpenbaring, gitt. De fisker etter opplysninger, fordi de vet at mange som ringer egentlig er ute etter å prate om livet sitt for noen. Jeg prøvde å holde tilbake opplysninger, for jeg mente at det burde hun jo vite siden hun var klarsynt. Da var det ikke mye vettugt å få ut av henne.
Pjukset Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har prøvd, fra faren til en venninne sin firmatelefon, så vi ikke skulle kaste bort penger på det. Hehe, Saera Kahn wannabee?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå