Gjest tkh Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 hei alle sammen. Nu trengs det effektive midler mot denne plagen som av og til tar gleden fra hverdagslivet når man tar en nærmere titt på kroppen sin. Nu er til og med armene smittet av jævelskapet!!!! :evil: Er i bynnelsen av 30-årene, slank og syns æ spise fornuftig, er kanskje litt for glad i noen glass vin og øl og ELSKER selvfølgelig sjokolade. :D Nu ska æ starte min kamp mot det og lurer så på hva hjelper? Noen gode erfaringer med en krem,muskelstimulator UANSETT. Æ ER DESPERAT!!! Har hørt litt om Comet med til 930 kr!!?? God bikini sommer til alle.
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Sorry, det finnes ingen enkle løsninger. Det som virker for godt til å være sant, er det som oftest også. Men drikk mye vann, kutt ned på kaffen, og BEVEG deg!! Sykling er veldig bra, løping også. Svømming er heller ingen dum idé. Med vekttrening bygger du muskler, og da strammes lårene opp. Mitt tips: hopp på sykkelen; sykle en time i raskt tempo, fem ganger pr uke, og du vil se resultater.
_Nida_Michelle Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 Er enig med Ethereal,det beste er nok å ha riktig kosthold og trene. Har aldri prøvd Comet,men hvis du finner ut at du vil prøve så kan du gå inn på tv-shop sine sider,der får du den for ca 570 kr inkludert frakt...Men om den funker er jo en helt annen sak :blunke:
glaciera Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Jepp, mye vann og grønnsaker, lite salt og koffein, samt mye trim - det er er veien å gå. Dertil er tørrbørsting før dusj og iskaldt vann som avslutning på dusjen - hver dag - veldig effektivt. Clarins har gode produkter mot cellulitter, likeså Biotherm. Ikke billig moro, men billigere enn Comet. Bruk dem morgen og kveld, daglig, for best effekt.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #5 Skrevet 22. juni 2003 Jeg har brukt Comet i ca 4 uker nå og ser resultater!
Gjest Cleopatra ikke innlogget Skrevet 25. juni 2003 #6 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har brukt Comet i 3 uker og ser og resultat. Huden har blitt en god del strammere. Anbefales!
Væren Skrevet 25. juni 2003 #7 Skrevet 25. juni 2003 Men drikk mye vann, kutt ned på kaffen, og BEVEG deg!! Æh.... må bare spørre, for dette har jeg faktisk lurt litt på: Er det slik at kaffe er "lite lurt" hvis man ønsker å ta av noen kilo? Er dette i så fall pga. at kaffe binder vann i kroppen eller? Uvitende Væren
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #8 Skrevet 25. juni 2003 Kaffe binder ikke vann i kroppen, den er vanndrivende.
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #9 Skrevet 26. juni 2003 Hvorfor ikke kaffe? Det er jo koffein i alle disse anti-cellulitkremene??? Suz :o
Gjest Ethereal Skrevet 26. juni 2003 #10 Skrevet 26. juni 2003 Godt spørsmål; det høres ut som en selvmotsigelse at kaffe skal være skadelig. Men det er et generelt råd, og sant å si vet jeg ikke hvor det kommer fra. Endel av poenget mitt, er at vi jenter altfor lett lar oss lure av "vidunderprodukter" som lover både det ene og det andre. There's no such thing as a free lunch, dessverre (selv om jeg skulle ønske det )
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #11 Skrevet 26. juni 2003 Dette er hentet fra iform sidene, vet ikke hvor relevant det er, men: Koffein er væskedrivende og kan således medføre problemer med temperaturregulering, større væsketap. Store doser koffein kan medføre et negativt høyt spenningsnivå. På sikt er effekten av koffein nedbrytende og virker negativt inn på kroppens anabole (oppbyggende) miljø.
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #12 Skrevet 26. juni 2003 Dette er hentet fra iform sidene' date=' vet ikke hvor relevant det er, men: Koffein er væskedrivende og kan således medføre problemer med temperaturregulering, større væsketap. Store doser koffein kan medføre et negativt høyt spenningsnivå. På sikt er effekten av koffein nedbrytende og virker negativt inn på kroppens anabole (oppbyggende) miljø. [/quote'] Jo, jo... vet godt at kaffe er litt fy, men hvorfor mot cellulitt??? :o Anyone? Suz - koffeinvrak 8)
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #13 Skrevet 10. mai 2006 Fant denne tråden nå, og må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig på denne Comet kremen Noen som vet om den fortsatt er i salg? - Og om den funker?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #14 Skrevet 12. mai 2006 Jepp, mye vann og grønnsaker, lite salt og koffein, samt mye trim - det er er veien å gå. Dertil er tørrbørsting før dusj og iskaldt vann som avslutning på dusjen - hver dag - veldig effektivt. Clarins har gode produkter mot cellulitter, likeså Biotherm. Ikke billig moro, men billigere enn Comet. Bruk dem morgen og kveld, daglig, for best effekt. ← Tørrbørsting - hva vil det si? En sånn kost man får kjøpt hos helsekost? Børste i sirkler? Hvor lenge? Hard eller myk bust?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #15 Skrevet 12. mai 2006 Hei jentene. Kan jeg bruke noen av deres råd på min side med kjerringråd? (dere kan se den ved å klikke her).
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #16 Skrevet 12. mai 2006 Kutt ut drikke med kullsyre! Det har jeg i hvertfall hørt en gang. Jeg drikker ikke brus og har ikke cellulitter (er 28).
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 13. mai 2006 #17 Skrevet 13. mai 2006 Kaffe kan du drikke!!!!!!Det er vandrivende som en her sa og det driver overflødig vann ut av kroppen og setter opp forbrenningen.Men drikk alltid et glass vann etter kaffen siden den driver vann og fett ut av kroppen og da kan blodet bli litt tykkere.
Mint Skrevet 13. mai 2006 #18 Skrevet 13. mai 2006 Kutt ut drikke med kullsyre! Det har jeg i hvertfall hørt en gang. Jeg drikker ikke brus og har ikke cellulitter (er 28). ← Jeg er også 28 og jeg drikker brus hver dag (jada, vet det er teit) - jeg har heller ikke cellulitter..
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #19 Skrevet 13. mai 2006 Kremer kan funke de, men med en gang du slutter å bruke dem kommer cellulittene tilbake. Det er arvelig med cellulitter! De forsvinner ikke, men kan bli mer synlige. Og vet du hva? Jeg har enda tilgode å se en jente over 25 uten en eneste cellulitt selv om de selv påstår hardnakket at de ikke har det. Bare legg merke til de små rumpene i hvite tynne bukser. Det er noen bulker der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå