Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Tenkte på om jeg skulle ha svart hår..Er ikke sikker, vil bare ha det mørkere. Alle sier at jeg ikke burde men jeg har veldig lyst. Føler at det vil passe litt. Hva sier dere?
Gjest Lotte 27 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Er vel en idè å skrive hvilken farge du nå har da... ?? Kanskje fortelle litt mer om deg selv også, hvilken øyenfarge, er du en mørk, mellom eller lyshudet person... Litt lettere for andre å svare deg om du oppgir mer info..
Pjukset Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Er vel en idè å skrive hvilken farge du nå har da... ?? Kanskje fortelle litt mer om deg selv også, hvilken øyenfarge, er du en mørk, mellom eller lyshudet person... Litt lettere for andre å svare deg om du oppgir mer info.. Enig. Og hvilken farge har du på øyenbrynene? Det er ikke kjempelekkert med svart hår og hvite øyenbryn :gjeiper:
Gjest Naria Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Det er etter min mening svært få som kler å ha helt svart hår, og det er gjerne dem som er født med det. Svart blir veldig hardt mot ansiktet. Selv er jeg veldig mørk, med mørkebrune øyne og mørke øyenbryn, men ser virkelig ikke frisk ut med svart hår.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er litt lys i huden kan du si..Jeg er kraftig bygd, litt muskler kan du si. Er ikke feit..Er vel litt høy og. Bare føler at det vill passe litt. Sånn følelse skjønner? Har blåe øyne svarte/brune øybryn, litt skjegg, er ikke gammel
Pjukset Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er litt lys i huden kan du si..Jeg er kraftig bygd, litt muskler kan du si. Er ikke feit..Er vel litt høy og. Bare føler at det vill passe litt. Sånn følelse skjønner? Har blåe øyne svarte/brune øybryn, litt skjegg, er ikke gammel Hehe, av en eller annen grunn trodde jeg du var jente, men når du skriver skjegg så antar jeg (håper jeg) at du er gutt. Vet du hva, gå til en frisør og få en mening der, og hvis du farger det sort: bruk en farge som vaskes ut til å begynne med. Blir det katastrofe så blir det ihvertfall kortvarig
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har til gode å se noen som kler hår som er farget svart. Etterveksten blir også dramatisk, og litt for mange gutter/menn slurver med å fikse den i tide.
Nabodama Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Du er gutt? Farger du håret svart, og er lys fra før, skaffer du deg arbeid. Det vil fort bli blast og du vil få lys ettervekst etter bare noen uker. Så det betyr at du må holde på å farge jevnlig. Jeg synes en er finest med den fargen en egentlig har, det er det som passer ansiktet best.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Har ikke merket det med en fyr i klassen min. Han farget det for en måned siden..Ikke farget det igjen siden. Han hadde knall blondt hår. Jeg har mørke brunt nå.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 du har ikke sett det på han andre nei, men ser du godt etter så ser du at det er helt lyst innerst, og det vil bare bli mer og mer ettervekst, det lyse håret vokser jo ut. det samme skjer med deg selv om du har brunt hår, selv om kontrasten ikke er så stor, er det IKKE pent... svart farget hår ser ofte unaturlig ut, ikke så mange som kler det. Og min personlige mening er at gutter ikke bør farge håret
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Det passer jo bra til han da. Han er jo 95% blondt hår.
Gjest NN Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Farg det du. Det er ikke mange andre måter å finne ut om du kler det på enn å prøve. Og har du lyst, ja da skader det ikke å prøve mener jeg. Kan bare slutte med det om det skulle være total bommert. Ja, ettervekst kan være slit, men du finner til slutt en metode som funker på deg, altså hvor ofte du må farge det for å føle deg vel. Ville anbefale å dra til frisør da, om du råd. Best resultat slik, synes jeg. Og det sliter ikke like mye på håret som hjemmefarging. Selv har jeg originalt blondt hår, men jeg farger det svart, ikke blåsvart da, men svart som blir litt brunlig etter noen vask. Trives med det, og farger det ca. hver tredje måned, men hender jeg fikser litt på ettervekst i skillet på egenhånd. At andre mener ettervekst er så forferdelig stygt får jo være deres problem. Har du en eller annen mørk blond eller brun hårfarge blir ikke nødvendigvis etterveksten så ille heller. Lykke til!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 Heisann! Om du har lyst er det bare å prøve. Og angående det om man passer med selvfarget sort hår, så kan jeg fortelle deg at jeg ihvertfall passer med det. Selv om min egentlige hårfarge er lysbrun, huden er råblek og rød, og øyenbrynene er lyse... men det er meg dah Har du langt hår da? Du må huske på om du farger selv at om du har hår til skuldrene kan det være lurt å kjøpe to pakker. Men som andre har nevnt her, er nok det smarteste å gå for farge som vaskes ut, selv om det ikke er garantert at den vaskes ut etter de seks ukene som står på pakken. Em, jeg kan også nevne at dette med ettervekst har jo også med hvor fort håret ditt vokser da. Håret mitt vokser rimelig fort, jeg ser ettervekst etter 1 uke. Litt kjedelig i fargesammenheng, men fint ellers Lykke til, kos deg med fargingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå