Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Nå er jeg dritt lei av at det blonde håret mitt blir mørkere etter bare to uker!! Har jo nesten ikke hår igjen på skallen fordi jeg må farge det blondt heeele tiden! Hvorfor blir det mørkere med tiden og hva kan jeg gjøre for å holde det lyst?? Noen andre som sliter med dette? Er så mange jenter med kjempe blondt glansfullt hår, hvordan er dette MULIG?
hufsa! Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Heia,er blond og bleiker håret men sjønner ikke hva du mener?Blir det mørkere i det blonde etter 2 uker??
Gjest TS Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Den blonde fargen holder seg ikke.. blir beige etterhvert! Veeeldig irriterende! Skjer det bare meg eller? Må dere ikke friske" opp den blonde fargen etterhvert? Holder den seg like lys hele tiden? Jeg kan farge håret platina blondt og 3 uker etterpå er det nærmere beige farget...
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Kanskje det er et hint? Men i så fall burde vel den blonde fargen ha holdt seg der i all evighet.
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Prøv å bleike håret i stedet for å farge det. Ikke alle hårtyper holder like godt på hårfarge, selv om den skal være "permanent". Når du bleiker håret, trekkes fargepigmentene ut av hårstråene, og de kommer ikke tilbake før håret vokser ut
Rexina Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Har veldig blond hårfarge fra naturens side, men nå har jeg farget det platina, og ja, selv med lilla shampoo blir det litt mer "naturlig blondt" etterhvert.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Hva med blåshampoo? Hva er blåshampo? Er det sånn som define har?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har lilla shampoo fra Kms, men den gjør ikke håret lysere, bare gråere:( Får smelle på med masse hårkur og farge det igjen :/
CHANELine Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Jeg bleker også håret og jeg opplever det samme som deg.Utrolig irriterende. Jeg bruker blekemiddelet fra Depend,da det er det eneste som funker på min naturlige hårfarge. Har også mistet hårtuppene.Har snart lyst til å kjøpe meg parykk. Hadde de ikke vært så forbanna dyre.
Rødtoppen86 Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Høres jo ikke bra ut hvis du begynner å miste håret da :/ Du har ikke vurdert å farge håret i en mørkere farge? Kanskje du ville kledd det At noen har blondt og glansfullt hår kan jo være fordi de er født med helt blondt hår.
Gjest *lucky* Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Jeg bruker to av disse til å holde lysfargen fin i håret http://www.lookfantastic.com/hair/wella-color-fresh Fungerer veldig bra! Velg hvilken som passer for den tonen du ønsker i håret:)
Gjest Kaya83 Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Jeg striper håret hos frisøren og bruker sølvshampoen fra L'oreal, og mitt hår er mister ikke farge.. Jeg er naturlig mørk blond, nå har jeg hårfarge som Jessica Simpson, sånn ca.. Når hun har lyst hår vel og merke, vet ikke hva hun har nå..
Gjest LOttaPOtta Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 Hvis du farget håret på farget hår, så er det vanskeligere å beholde fargen for fargen blir "vasket" bort på en måte og håret trekker ikke inn den nye fargen på samme måte, særlig hvis du hadde mørkt hår under, men om det var din naturlige hårfarge så er det jo en annen sak. Hvis du mister en del hår, burde du isåfall ikke bleke det, det er det verste du kan gjøre.
girlnextdoor Skrevet 26. desember 2008 #15 Skrevet 26. desember 2008 Hva er blåshampo? Er det sånn som define har? Ja, men define sin er den "svakeste"/minst effektive det er å få tak i etter min mening.. Spør frisøren din, mange forskjellige produsenter av shampoer osv har dette også. Selv bruker jeg Loreal og er veldig fornøyd, men husk, man trenger bare såpe inn og skylle ut med en gang med disse mer effektive blåshampone.. Jeg har lilla shampoo fra Kms, men den gjør ikke håret lysere, bare gråere:( Får smelle på med masse hårkur og farge det igjen :/ Grått, ja da har du hatt det i for lenge! Sitt litt til så blir det blått! Er bare define sin som trenger å sitte litt...de som blir solgt hos frisør er SUPER effektive!
Gjest Mella Skrevet 26. desember 2008 #16 Skrevet 26. desember 2008 Jeg er naturlig blond og har brukt blå sjampo og balsam fra Cutrin, den beste jeg har hatt i håret
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 #17 Skrevet 11. februar 2009 jeg var innom nikita for å se etter sånn shampo, og hun anbefalte meg loreal sin og sa at jeg måtte la den sitte i sånn 5 minutter første gangen og 2 min de andre gangene.. men jeg vil jo kke ha grått hår :klø:
Pialill Skrevet 11. februar 2009 #19 Skrevet 11. februar 2009 så la vær å farge det blondt da:P tregner ikke å være blond for en hver pris:P
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 #20 Skrevet 11. februar 2009 vel.. har ikke farget håret jeg. er blond av natur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå